ps plus october games

بازی های psplus ماه اکتبر

مثل همیشه بعد از کلی شایعه و تصاویر لو رفته بالاخره از بازی های psplus ماه اکتبر رونمایی شد، با ما همراه باشید تا نگاه دقیق تری به این بازی ها بکنیم.

hell let loose | ps5

psplus hell let loose

اولین بازی psplus که مخصوص playstation 5 هستش رو اول معرفی می کنیم

این شوتر اول شخص که از جنگ جهانی دوم الهام گرفته، با قرار دادن دو تیم ۵۰ نفره علیه یکدیگر و استفاده از المان بازی های RTS (real time strategy)، یک بازی جذاب است که با استفاده از قدرت کامل playstation 5 به بهترین شکل ارائه شده.

در این بازی شما با کنترل منابع خود روند بازی را کنترل می کنید و به عنوان یک commander وظیفه ی کنترل سربازان خود را دارید، این سربازان به ۱۴ دسته تقسیم می شوند که هرکدام با استفاده از سلاح های مخصوص به خود وظایف جداگانه ای انجام می دهند.

این بازی psplus طبق گفته سازندگان همانند بازی های battlefield دارای محیط تخریب پذیر بوده.

در طراحی نقشه های این بازی از محیط ها و جنگ های واقعی که در جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده استفاده شده.

PGA tour 2k21 | ps4

pga world tour

بازی های سبک گلف در صنعت گیم خیلی کم دیده می شوند که قرار دادن این بازی در اشتراک psplus یک امتیاز مثبت بزرگی برای این سبک از بازی ها به حساب می آید.

شما در این بازی با ساختن شخصیت خود و شرکت در لیگ FEDEXCUP champion، علیه بسیاری از بازیکنان حرفه ای دنیای گلف رفته.

پس از اتمام داستان بازی شما با شرکت کردن در مد آنلاین این بازی می توانید به رقابت با پلیر های واقعی رفته و برای club خود امتیاز جمع کنید که با این امتیاز ها، می توانید برای شخصیت خود لباس های مخصوصی بگیرید و یا لیگ ها و tournament های آنلاین خود با قوانین خود را طراحی کنید.

علاوه بر ساختن شخصیت خود شما می توانید با ساختن یک clubhouse دیگر پلیر های بازی را به تیم خودتان اضافه کنید و همچنین با آنها به مسابقات آنلاین بروید.

جدا از رایگان بودن این بازی در اشتراک psplus، شما با داشتن این اشتراکی می توانید یک پک مخصوص در playstation store دریافت کنید که شروع این بازی را برای شما کمی راحت تر می کند.

شما همچنین می توانید این بازی را با playstation 5 نیز دانلود کنید.

mortal kombat x | ps4

mkx ps plus

بازی های mortal kombat به عنوان یکی از قدیمی ترین و معروف ترین سری های دنیای گیم به حساب می آید.

اما این بازی برای psplus انتخاب عجیبی بود، به این دلیل که بازی mortal kombat 11 تقریبا ۳ سال است که منتشر شده و شما همچنین می توانید بازی mortal kombat x را در psplus collection ( که شامل بسیار از بازی های معروف playstation 4 است)برای playstation 5 نیز دانلود کنید.

اما برای کسانی که این بازی و یا این سری را تجربه نکرده اند، mortal kombat x بهترین گزینه برای ورود به آن است.

با عرضه این بازی در سال ۲۰۱۵، سری mortal kombat ورود خود را به نسل جدید نشان داد و با استفاده از قدرت playstation 4 (در آن زمان) توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های fighting آن نسل بشناسد و هنوز هم با داشتن پلیر های اکتیو، میتوانید این بازی را آنلاین نیز تجربه کنید.

شما همچنین می توانید این بازی را با playstation 5 نیز دانلود کنید.

شما با داشتن اشتراک psplus می توانید این بازی ها را از تاریخ ۵ اکتبر تا ۱ نوامبر به library خود اضافه کنید و آن ها را برای همیشه نگه دارید. همچنین از این تاریخ به بعد قادر به دانلود بازی های ماه قبل نخواهید بود.

برای آگاهی بیشتر از اخبار روز دنیای گیم به این لینک بروید، ممنون که با ما همراه بودید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x