رویداد جدید rainbow six siege

رویداد جدید rainbow six siege

معرفی بازی rainbow six siege

بازی rainbow six siege  یک بازی تکتیکال شوتر اول شخص از ubisoft می باشد که بعد از چندین سال هنوز یکی از بازی هایی است که مردم علاقه  زیادی به بازی کردن آن دارند. امروز با رویداد جدید rainbow six siege اومدیم در خدمتتون باشیم و همچنین یک نیم نگاهی به بازی rainbow six extraction  که در روز های آینده به بررسی کامل آن می پردازیم.

این علاقه ی طرفداران باعث شده که ubisoft نه تنها دنیای این بازی را بزرگتر کند (مانند انیمیشن هایی که برای هر یک از شخصیت های جدیدی که به بازی اضافه می شود مثل sam fisher  از سری splinter cell) بلکه یک بازی جدید در دنیای این بازی ساخته شود به نام rainbow six extraction.

نیم نگاهی به extraction

ساخته شدن rainbow six extraction باز می گردد به سال ۲۰۱۸ که سازندگان تصمیم گرفتند مود جدیدی به نام outbreak در فصل ۱ سال سوم این بازی به نام operation chimera اضافه کنند.

این مود مانند سایر مودهای این بازی pvp (player vs player) نبود و بازی را به سمت pve (player vs environment) کشاند،که در آن ۳ بازی کن به مقابله ی شهری که آلوده به ویروسی جدید شده بود و مردم آن را مانند زامبی کرده بود رفته بودند.

بازیکنان به شدت از این مد استقبال کردند ولی چون رویداد محدودی بود خیلی ها به تجربه ی آن نپرداختند. ولی ubisoft به این استقبال بی توجهی نکرده و در سال  ۲۰۱۹ از تیزر rainbow six quarantine رونمایی کرد. از آنجایی که در سال ۲۰۲۰ ویروس کرونا مردم را مجبور به قرنطینه خانگی کرده ubisoft اسم بازی را از rainbow six quarantine به rainbow six extraction تغییر داد.

شما با داشت هردو بازی rainbow six extraction و بازی rainbow six siege  قادر به دریافت لباس هایی مخصوص که ubisoft برای تشکر از هواداران قرار داده هستید

ولی در مقاله ای جداگانه به بازی rainbow six extraction می پردازیم که دربخش اخبار آن را در روزهای آینده قرار می دهیم. پس حواستان به قسمت اخبار در سایت باشد

رویداد جدید rainbow six siege

امروز با رویداد جدید rainbow six siege در خدمت شما هستیم این رویداد کوتاه مدت از تاریخ ۳ آگوست تا ۲۴ آگوست برای تمامی دارندگان بازی rainbow six siege در دسترس است که در آن ۵ پلیر attacker  به داخل مپ consulate رفته و باید اقدام به از بین رفتن ویروس بکنند.

البته ۵ پلیر defender  که در اینجا آلوده به ویروس هستند باید از این کار جلوگیری کنند یا با کشتن همه ی attacker ها و یا با محافظت از ویروس تا پایان زمان بازی.

attacker ها همانند بازی معمولی با سلاح های خود وارد بازی می شوند ولی برخلاف بازی معمولی نقش آنها این است که ویروس را از بین ببرند و یا همه defender های آلوده به ویروس را از بین ببرند.

همیشه رویداد جدید rainbow six siege همراه با پک هایی همراه است که در آن لباس های مخصوصی برای هر operator در نظر گرفته شده که این رویداد جدید rainbow six siege

جدا از آن نیست.

شما در رویداد جدید rainbow six siege به نام containment میتوانید با پول داخل بازی و یا خرید r6 credits پک هایی دریافت کنید که نگاهی جدید به operator مورد علاقه ی شما می دهد.

شما هم چنین با انجام دادن چلنج هایی قادر هستید پک و یک لباسی مخصوص برای vigil دریافت کنید.

در ادامه ی رویداد جدید rainbow six siege با تریلر این رویداد با ما همراه باشید:

این بود نگاهی به رویداد جدید rainbow six siege و نیم نگاهی به rainbow six extraction اگر از رویداد جدید rainbow six siege خوشتان آمده نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید و یا اگر دنبال بازی های بیشتر هستید به بخش معرفی بازی ها بروید. ممنون که با ما همراه بودید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x