+ ubisoft با Rainbow 6 extraction روز اول در gamepass

+ ubisoft با Rainbow 6 extraction روز اول در gamepass

سرویس + ubisoft با Rainbow 6 extraction روز اول در gamepass به طور رایگان در دسترس قرار می گیرد با ما همراه باشید.

+ubisoft چیست؟

ubisoft

سرویس +ubisoft مانند gamepass عمل می کند اما تا قبل از این خبر فقط بر روی کامپیوتر های خانگی قابل دسترس بود و شما می توانستید با خرید یک اشتراک بازی های مختلف ubisoft را به صورت رایگان تجربه کنید.

در پستی که ubisoft داخل اینستاگرام خود قرار داد، تایید کرد که این اشتراک، همراه با بازی Rainbow 6 extraction در تاریخ ۲۰ ژانویه وارد Xbox می شوند و شما می توانید از همین الان Rainbow 6 extraction را preload کنید.

gamepass چیست؟

gamepass

gamepass یک سرویس اشتراکی برای کنسول های xbox و کامپیوتر های خانگی می باشد که شما با خرید این اشتراک می توانید بازی های مختلفی را به صورت رایگان تجربه کنید (همانند سرویس ps plus و بازی های رایگان january 2022).

مایکروسافت به طور منظم بازی‌های جدیدی را به سرویس اشتراک Xbox Game Pass خود اضافه می‌کند از بازی های بزرگی مانند halo infinite گرفته تا همین Rainbow 6 extraction که طبق شایعات می توانید از این به بعد علاوه بر ea access، بتوانید سرویس +ubisoft را نیز به صورت یک باندل برای xbox خود به کمک gamepass طراحی کنید.

خلاصه ای کوتاه از Rainbow 6 extraction

r6 extraction

نزدیک به چند ماهی از آخرین اخبار rainbow 6 extraction می گذرد و ممکن است خیلی ها این بازی را فراموش کرده باشند پس در انتهای این مقاله خلاصه ای کوتاه در مورد این بازی قرار می دهیم.

ساخته شدن rainbow 6 extraction باز می گردد به سال ۲۰۱۸ که سازندگان تصمیم گرفتند مود جدیدی به نام outbreak را در فصل ۱ سال سوم این بازی به نام operation chimera اضافه کنند.

این مود مانند سایر مودهای این بازی pvp نبود و بازی را به سمت pve کشاند،که در آن سه بازیکن به مقابله ی شهری که آلوده به ویروسی جدید شده بود و مردم آن را مانند زامبی کرده بود رفته بودند.

استقبال زیاد از این رویداد باعث شد تا ubisoft بازی rainbow six outbreak، که بعدا تغییر نام به rainbow 6 extraction داد را بسازد و همچنین رویدادی به نام containment را در rainbow 6 siege قرار دهد.

این بازی در دنیای مد outbreak بازی rainbow six siege قرار دارد و شما همراه با سه دوست خود به مبارزه با این ویروس می پردازید و طبق گیم پلی های منتشر شده، شما می توانید تقریبا تمامی اپراتور های rainbow 6 siege را در rainbow 6 extraction استفاده کنید.

سیستم buddy pass به همراه cross save و cross progression

buddy pass

دارندگان بازی rainbow 6 extraction پس از خرید آن و یا اضافه کردن آن از طریق game pass شامل دو عدد buddy pass token هستند و می توانند با این token ها به تجربه ی بازی با دوستان خود بپردازند.

شما می توانید با این buddy pass token ها به تجربه ی بازی به مدت دو هفته با دوستان خود بپردازید، تمامی مراحل بازی rainbow 6 extraction برای کسانی که از buddy pass token استفاده می کنند در دسترس بوده و پس از اتمام این دو هفته می توانند با خرید بازی، به ادامه ی آن بپردازند بدون آنکه item ها و پیشرفت مراحل خود را از دست بدهند.

ubisoft همچنین تایید کرد که پس از عرضه ی بازی rainbow 6 extraction، شما می توانید این بازی و همچنین rainbow 6 siege را همراه با cross play تجربه کنید.

اگر که ترجیح می دهید در کنسول دیگری به تجربه ی این بازی بپردازید جای نگرانی نیست این دو بازی پس از عرضه ی rainbow 6 extraction از قابلیت های cross save و همچنین cross progression ( در هر کنسولی می توانید به ادامه ی بازی خود بپردازید) پشتیبانی می کند.

همچنین کد های buddy pass token قابل استفاده در هر کنسولی می باشد و فقط برای استفاده از آن نیاز به اکانت ubisoft دارید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x