Remedy

بازی جدید Remedy با همکاری Tencent ساخته خواهد شد!

شرکت بزرگ Remedy با همکاری Tencent یک بازی جدید احتمالا با نام Vanguard خواهند ساخت!

یک خبر عالی برای طرفداران دنیای گیم؛ بازی جدید Remedy همراه با Tencent آن هم به صورت رایگان! با ما همراه باشید تا بررسی جزئیات این خبر بیشتر بپردازیم.

Remedy games

در یک اعلامیه، رمدی قصد خود را برای مشارکت با غول ناشر چینی Tencent برای ایجاد یک Shooter ، Cooperative و Free To Play با جذابیت جهانی اعلام کرد. این بازی که Vanguard نام دارد، IP Remedy خواهد بود که توسط Tencent برای “Select Asian Markets” بومی سازی شده و توسط خود رمدی برای سایر بازارها منتشر و توزیع می شود. این اولین عنوان بازی به عنوان  Remedy Service خواهد بود.

 

مدیر عامل رمدی،آقای Tero Virtala در صحبت های خود گفت:

“Vanguard اولین ورود Remedy به بازار Games-as-a-Service را نشان می‌دهد که توسط تیم رده بالای ما متشکل از کارشناسان رایگان بازی اجرا شده است. ما در حال ساخت چیزی جدید و هیجان انگیز برای فضای چندنفره وco-operative هستیم که از نقاط قوت Remedy است. گسترش توانمندی های ما برای بر عهده گرفتن مسئولیت های انتشار گام بعدی در توسعه شرکت ما است. ما برای این همکاری طولانی مدت با Tencent هیجان‌زده هستیم و با اطمینان می‌توانیم بگوییم که برای حمایت از برنامه‌های جاه‌طلبانه Vanguard مناسب است. Vanguard یک فرصت جهانی است و Tencent می تواند رمدی را در سطح بین المللی پشتیبانی کند و عملیات در آسیا و بازارهای تلفن همراه را رهبری کند.”

 

Alan Wake - Remedy

بقیه اطلاعات کمی که می دانیم این است که این بازی برای کنسول ها و PC است و نسخه موبایل آن توسط Tencent توسعه یافته است. این بازی همچنین از موتور Unreal Engine استفاده خواهد کرد. اطلاعیه کامل را می توانید در سایت Remedy (اینجا) بیابید. این اولین بار نیست که در مورد Vanguard می شنویم، اما مشارکت Tencent جدید است.

رمدی اخیراً مشغول بوده و Alan Wake Remastered به مردم یادآوری می‌کند که چرا این فرنچایز بسیار محبوب است و همچنین Alan Wake 2 در حال توسعه است. Crossfire X نیز تقریباً انجام شده است. با این بازی ها، Control و Vanguard، رمدی در حال حاضر در مسیری طلایی قرار دارد.

اگر با این بازی ها آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم حتما برای یکبار هم که شده است آنهارا امتحان کنید تا دنیای پر رمز  و راز بازی های رمدی غرق شوید. اوج داستان نویسی و یک بازی خلاقانه فوق العاده را شما میتوانید در بازی  Alan Wake ببینید که اتفاقا همین امسال Remaster  آن ساخته شد. همچنین قبلا یک نقد و بررسی مفصل از این بازی گذاشته ایم میتوانید آن را بخوانید تا بیشتر با آن آشنا شوید.

همچنین پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان دنیای سورئالیستی بازی Control را نیز از دست ندهید، دنیایی که مرز بین تخیل و واقعیت را از دست میدهید و قطعا به یکی از بهترین تجربه های شما تبدیل خواهد شد.

با تمام این اوصاف انتظار برای تجربه این جدید ترین عنوان رمدی کاری بس دشوار است؛ نظر شما چیست؟ برایمان کامنت کنید!

 

 

بیشتر بخوانید: چرا باید درباره Alan Wake 2 ذوق زده باشیم؟

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x