Return to Monkey Island برای Gamescom تایید شد.

Return to Monkey Island برای Gamescom تایید شد.

یکی از اولین بازی‌هایی که تایید شد در رویداد افتتاحیه شب زنده Gamescom توسط Geoff Keighley به نمایش گذاشته می شود Return to Monkey Island است.

return to monkey island

با پایان رویدادهای بازی به ظاهر بی پایان ماه ژوئن، همه نگاه ها به کنوانسیون بزرگ بعدی، Gamescom معطوف شده است. گیمزکام امسال بین ۲۴ تا ۲۹ آگوست برگزار می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین کنوانسیون‌های بازی‌های حضوری اروپا را بازمی‌گرداند. شروع بازی Gamescom، ارائه سالانه گیمزکام افتتاحیه شب زند توسط Geoff Keighley خواهد بود که مملو از اعلان‌ها و رونمایی‌های بازی خواهد بود. یکی از اولین بازی‌های Gamescom ONL اکنون تایید شده است که Return to Monkey Island خواهد بود

این اطلاعیه را مستقیماً کیلی در حساب توییتر خود اعلام کرد. کیگلی به دنبال کنندگانش گفت که Gamescom ONL را تماشا کنند و ظاهر جدیدی از Return to Monkey Island را ببینند. مشخص نیست که آیا ظاهر جدید روی داستان متمرکز خواهد بود یا نگاهی اجمالی به گیم پلی ماجراجویی Return to Monkey Island خواهد داشت. تنها چیزی که مسلم است این است که یک تریلر جدید به عنوان بخشی از ارائه ویدیویی Gamescom نمایش داده خواهد شد.

Return to Monkey Island در آوریل اوایل سال جاری اعلام شد. این بازی ادامه‌ای بر بازی‌های Monkey Island است که در ابتدا بیش از ۳۰ سال پیش منتشر شد و تأیید شده است که سومین ورودی جدید متعارف در این سری است. علاوه بر این، Return to Monkey Island توسط دو نفر از خالقان اصلی سری Monkey Island ها در حال توسعه است. ران گیلبرت کارگردان اصلی بازی The Secret of Monkey Island و Monkey Island 2 بود. دیو گراسمن، نویسنده و طراح دو بازی اول Monkey Island ها نیز بازگشته است.

تریلر جدید Return to Monkey Island

return to monkey island

چیزی که طرفداران Monkey Island در Gamescom به آن امیدوار هستند، تاریخ انتشار نهایی بازی جدید است. اعلامیه‌های قبل از Return to Monkey Island گفته‌اند که بازی در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود، اما با ادامه توسعه، تاریخ خاصی مشخص شده است. این امکان وجود دارد که ناشر Devolver Digital و تیم سازنده Return to Monkey Island اکنون از وضعیت بازی مطمئن باشند و آماده حرکت به جلو با تاریخ انتشار هستند. البته این احتمال هم وجود دارد که تاخیری در کار باشد.

در حالی که Return to Monkey Island یکی از اولین بازی هایی است که برای افتتاحیه شب زنده Gamescom تایید شده است، این تنها بازی نیست. دیگر بازی‌های تایید شده برای نمایش عبارتند از Goat Simulator 3، Sonic Frontiers و IP جدید علمی تخیلی از توسعه‌دهنده Subnautica Unknown Worlds. در روزها و هفته های آینده نیز منتظر اطلاعیه های بیشتری باشید.

افتتاحیه شب زنده Gamescom به طور رسمی در تاریخ یکشنبه ۲۳ آگوست ساعت ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد و گیمرها می توانند انتظار بیشتری از نمایش بزرگ بعدی برای Return to Monkey Island داشته باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Return to Monkey Island در سال ۲۰۲۲ برای رایانه های شخصی و Switch منتشر می شود.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x