رویداد arcane در بازی های riot games

رویداد arcane در بازی های riot games

با عرضه ی سریال arcane بر روی شبکه ی netflix، یک سری رویداد ها و تغییرات در بازی های riot games بوجود آمده. با رویداد arcane در بازی های riot games با ما همراه باشید.

بازی splintered worlds

splintered worlds

قبل از شروع رویداد arcane، شرکت riot games با طراحی یک وبسایت، از بازی اینترنتی splintered worlds رونمایی کرد که به صورت chapter های مختلف می توانید در طول ماه نوامبر آن را تجربه کنید و یک سری جوایز اضافه (جدا از جوایز رویداد های arcane)در بازی های riot games با اتمام هر chapter دریافت کنید.

برای تجربه ی این بازی بر روی این لینک کلیک کنید (حتما باید اکانت riot games داشته باشید)

اسکین های arcane در بازی league of legends

arcane x league of legends

بازی league of legends یکی از بزرگترین بازی های riot games بوده و هست، سریال arcane نیز در دنیای این بازی قرار دارد.

riot games برای تشکر از طرفداران این بازی اسکین های رایگانی را در داخل بازی قرار داده که هر هفته شما با بازی کردن می توانید یکی از این اسکین ها را بدست آورید.

این اسکین ها برای شخصیت های Vi،jinx و jayce هستند و می توانید طراحی آن ها را در عکس های زیر تماشا کنید:

  • Arcane jinx

jinx arcane

  • Arcane Vi

arcane vi

  • Arcane jayce

arcane jayce

جدا از این اسکین ها، شما می توانید با تجربه ی splintered worlds یک کپسول arcane و یک little legends egg نیز  از طرف riot games دریافت کنید.

اگر که league of legends را تا به حال تجربه نکرده اید و از این جوایز خوشتان آمده، جای نگرانی نیست شما می توانید با  ابتدایی ترین آموزش بازی league of legends: یادگیری lane ها با ما همراه باشید.

جوایز بازی valorant

valorant bp

در بازی valorant نیز طرفداران از طرف riot games جوایزی دریافت می کنند و یکی از بزرگترین آنها battlepass مجانی با تم سریال arcane است. 

این battlepass یک battlepass برای سیزن نبوده و بیشتر برای تشکر از طرفداران بوده که همانطور که قبلا گفتیم تا آخر ماه نوامبر می توانید آنرا کامل کنید.

valorant battlepass

این battlepass شامل player icon ها و charm های مختلفی است که شما برای بدست آوردن آن ها و شروع battlepass کافی است که فقط یک دست valorant بازی کنید.

همچنین جوایزی برای انجام دادن splintered worlds می توانید بدست آورید.

league of legends: wild rift و legends of runeterra

بازی های league of legends: wild rift و legends of runeterra جوایز بزرگی از طرف riot games دریافت نکرده اند اما به مناسبت عرضه ی سریال arcane، در بازی league of legends: wild rift شما می توانید همه ی champion های این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید.

همچنین در بازی legends of runeterra شما می توانید یک chest از طرف riot games دریافت کنید که در این chest کارت های قوی نسبت به لولی که در این بازی هستید برای شما قرار گفته.

آهنگ جدید enemy از طرف imagine dragons

enemy imagine dragons

riot games با کمک گروه imagine dragons، یک آهنگ برای سریال arcane درست کرده که از این آهنگ به عنوان intro این سریال استفاده شده و شما می توانید با رفتن به این لینک، نسخه ی کامل این آهنگ را همراه با موزیک ویدیو گوش کنید.

دریافت جوایز با تماشا کردن استریم ها در twitch

twitch

جدا از جوایز بالا، riot games به بعضی از استریمر های خاص twitch drops داده و مخاطبان می توانند با تماشای این استریم ها جوایزی با تم arcane از طرف riot games در بازی های مختلف دریافت کنند.

این جوایز روزانه مختلف بوده و شما می توانید با رفتن به قسمت twitch drops اکانت twitch خود، جوایز بازی مورد نظر خود را با دیدن استریم بدست آورید.

اضافه شدن jinx به fortnite

آخرین سوپرایز riot games، عرضه ی یکی از شخصیت های بازی خود (و همچنین شخصیت اصلی سریال arcane)به نام jinx برای fortnite بود که شما می توانید باندل این شخصیت را با رفتن به store بازی fortnite با vbucks های خود خریداری کنید.

این بود رویداد arcane در بازی های riot games اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x