بلاخره rockstar از ریمستر سه گانه Gta رونمایی کرد

بعد از کلی شایعه و خبرهای لیک شده بلاخره rockstar از ریمستر سه گانه Gta رونمایی کرد، با ما همراه باشید تا کامل قضیه رو براتون توضیح بدیم.

gta collection

شایعات از کجا شروع شد؟

حدود چند ماه پیش شرکت rockstar اعلامیه ای رو گذاشته بود که توی اون اعلامیه دنبال جذب نیرو برای پروژه جدید خودشون بود.

کسایی که این اعلامیه رو لیک کرده بودند گفته بودند که این جذب نیرو برای ساخت یک بازی Grand theft auto بوده، به همین دلیل خیلی ها گفتند که rockstar این اعلامیه رو برای ساخت Gta 6 زده بوده.

rockstar بعد از چند وقت گفت که ممکنه Gta 6 کلی طول بکشه تا عرضه بشه اما نگفت که این اعلامیه برای بازی Grand theft auto نیست، پس خیلی ها گفتند که ممکنه یک نسخه ریمیک و یا ریمستر از بازی های قبلی این سری باشه.

به نقل از کوتاکو ، اونا از منابع مورد اعتمادشون شنیدن که rockstar قصد داره GTA Remastered Trilogy رو در ماه نوامبر ( آذر-آبان) منتشر کنه.

san andreas

در لیست لورفته دیگری از سایت انویدیا ، ریمستر GTA Trilogy نیز به چشم میخورد.

لیستی که از سایت Geforce Now استخراج شد شامل ریمستر این سه بازی نیز میشود که حکم تاییدی بر ساخت نسخه بازسازی شده این عناوین است.

GTA.s info

آپدیت جدید همه چیز را لو داد

کمی بعد با عرضه آپدیت جدید Rockstar game launcher، عده ای با استفاده از نرم افزار HxD Editor (نرم افزاری برای دیدن کد نویسی های بازی) در فایل منیجر ، اثری از ریمستر عناوین GTA 3 / Vice City / San An یافتند.

HxD editor shot 1
اسم GTA Vice City – Unreal به وضوح یافت میشد

HxD editor shot 3

در تصویر بالا نام کامل عناوین ریمستر شده که در آن زمان در حال ساخت بودند را می بینید.

ریمستر کدام بازی های Gta؟

gta trilogy

طبق ویدیویی که کمی جلوتر می تونید اونو مشاهده کنید این ریمستر شامل سه نسخه از بازی های محبوب این سری هستش که طبق شایعات شامل این ریمستر این سه نسخه می شود:

  • Grand theft auto 3

gta 3 header

  • Grand theft auto: vice city

  • Grand theft auto: san andreas

gta san andreas

هر کسی که طرفدار سری Gta باشه خبر داره که این سه بازی، در زمان عرضه ی خود بسیار زیبا بوده و توانستند که جای خود را در دل خیلی از گیمر ها جا کنند.

استدیو rockstar با انتخاب این سه نسخه برای ریمستر کردن به درخواست بسیاری از طرفداران گوش داده و امیدواریم که به خوبی این سه بازی ریمستر بشوند.

تاریخ عرضه ی ریمستر این سه گانه

gta coming soon

هنوز تاریخ عرضه ی دقیق برای ریمستر این سه گانه معرفی نشده و rock star طبق تریلر فقط گفته که Coming soon (که معمولا تاریخ دقیق تری بعد از چند هفته به عموم گفته میشه)

اما طبق یک سری شایعات، این بازی دو نسخه ی ios و android نیز دریافت می کند و گفته می شود که این دو نسخه بعد از عرضه شدن روی دیگر پلتفرم ها، در نیمه ی اول ۲۰۲۲ عرضه می شود.

لوگوها و اچیومنت ها و جوایز داخل بازی

لوگو ها ، اچیومنت ها و نام های نسخه ریمستر شده ی Grand Theft Auto در فروشگاه دیجیتالی راکستار برای کامپیوتر های شخصی پیدا شده‌اند.

GTA atchivement

تغییرات این سه گانه

gta sa header

هنوز هیچ ویدیویی در مورد تغییرات داخل بازی رونمایی نشده ولی به گفته ی سازندگان بازی سعی شده که تا حد امکان، حس کلاسیک بودن gameplay اصلی این بازی ها حفظ بشه.

اما از لحاظ گرافیکی تغییرات بسیار زیادی کرده و فقط gameplay بازی را طوری تغییر داده اند که به شکل امروزی قابل قبول بوده باشه.

طبق خبر جدید منتشر شده از راکستار ریمستر trilogy دارای ویژگی های زیر است”

  • بهبود و ارتقای تکسچر ها از کوچک تا بزرگ مانند کوه ها و برج ها
  • گیمپلی مدرن در سبک gta v & iv اما همچنان گیمپلی نوستالژیک بازی حفظ شده است
  • کاراکتر ها تغییرات اندکی نسبت به نسخه اصلی کرده اند(بهبود فیس و لباس و همچنین صدا)
  • این عنوان از نو و با موتور Unreal Engine ساخته شده است و نورپردازی و صداهای محیظی نیز تغییر کرده اند
  • استارت اسکرین های (کلیپ) جدید اضافه شده ، به همراه کاتسین های جدید و داستان گسترش یافته با ماموریت های فرعی
  • پیشرفت ها شامل:صدا،نورپردازی،وسایل نقلیه،آهنگ ها و دیالوگ های دوباره ضبط شده برای کاراکتر ها میشود
  • مکانیک شوتینگ جدید برای گان ها و سیستم کاورگیری(مانند gta iv و v که کناره دیوار ها یا مانع ها کاور میگیرد)
  • پشتیبانی از HDR و تکسچر های HD فراهم شده است
  • اضافه شدن ماشین ها،سلاح ها و لباس های جدید
  • تمام حرکات سینماتیک بازی از نو ساخته شده
  • اضافه شدن مکان های جدید به مپ

حذف نسخه های موجود در بازار همه پلتفرم ها

با آمدن ریمستر این بازی ها، rockstar خبر داد که نسخه های موجود این بازی از microsoft store،steam و playstation store هفته ی بعد برای همیشه حذف خواهند شد.

اما قبل از حذف آن rockstar گفته که با اعمال تخفیفاتی برای هر بازی، کسانی که علاقه دارند این نسخه ها را داشته باشند می توانند این بازی ها را خریده و برای همیشه داشته باشند.

قیمت ها و پلتفرم ها

gta vice city header

rockstar تایید کرده که ریمستر این سه گانه برای کنسول های playstation،xbox،pc و از همه جالبتر nintendo switch و همانطور که قبلا گفتیم شاید ios و android عرضه می شود.

در مورد قیمت بازی rockstar فعلا صحبتی نکرده اما نسخه collection که قبلا عرضه شده بود و شامل این سه بازی بود با قیمت ۶۰$یا به بازار عرضه شد و احتمالا این بازی نیز به همان قیمت عرضه می شود.

تریلر این سه گانه

rockstar logo header

رسیدیم به بخشی که همه منتظر بودید، rockstar کمی قبل با انتشار تریلری ریمستر این سه گانه را به طور رسمی معرفی کرد در ادامه با تماشای این تریلر با ما همراه باشید:

با توجه به تریلر عنوان GTA THE Trilogy شامل شه عنوان III / Vice City / San Andeas با بهبود های بصری و گیمپلی میشود و تا پایان سال جاری برای پلتفرم های پی سی (لانچر راکستار) ، نینتندو سوییچ ، پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس منتشر می‌شود.

این بود خبر رونمایی سه گانه ی Grand theft auto اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای اخبار بیشتر دنیای گیم به این قسمت بروید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x