نگاهی به رویداد sentinels of light

نگاهی به رویداد sentinels of light

رویداد sentinels of light

تقریبا هر چند ماه یکبار رویدادی به بازی league of legends اضافه می شود که یا یک رویداد معروف مانند project هست،یا یک رویداد کاملا جدید مثل sentinels of light با ما همراه باشید تا نگاهی به رویداد sentinels of light و آنچه در آن گذشت بندازیم.

داستان viego the ruined king

رویداد sentinels of light باز می گردد به زمان انتشار شخصیت viego در بازی league of legends،اگر نگاهی به گذشته ی او بندازیم می بینیم که او قبل از بدست آوردن قدرت ruination پادشاه سرزمین camavor بود (که پس از ruination آن را به نام shadow isles) صدا می کردند.

او پس از کشته شدن همسر خود به نام ایسولد (Isolde) سعی بر این داشت تا با استفاده از آب های sacred isles او را دوباره زنده کند،ولی این کار انجام نشده و آب های sacred isles تبدیل به black mist  شده و به viego  قابلیت کنترل آن را می دهد که به آن ruination  می گوییم.

او با استفاده از این قدرت به جزایر runeterra  رفته و ruination را در آن پخش می کند تا تکه هایی از روح های همسر خود که در برخی از اشیا به نام fetter قرار گرفته شده را پیدا کند و همسر خود را زنده کند.

بوجود آمدن sentinels

در ابتدای این رویداد همانند رویداد spirit blossom یک خط داستانی کمیک مانند را در بازی دنبال می کنیم، در این رویداد،ruination به همه ی runeterra رسیده و دو شخصیت اصلی به نام های senna و Lucian به یکی از پناهگاه های sentinels آمده و با شخصیت ما (که اسمی ندارد و او را rookie که همان تازه کار است صدا می کنند) آشنا شده و با کمک ما به جزایر runeterra رفته تا هم با ruination مبارزه کنند و اگر کسی بود که هنوز توسط آن ذهنشان خراب نشده بود آن ها را به sentinels اضافه کنند.

مبارزه با viego

بعد از شکست خوردن در جمع آوری fetter ها و بدست آوردن چندین sentinel جدید وقت آن بود که به shadow isles رفته و با viego مبارزه کنند. Senna که خود یکی از fetter  هارا درون خود نگه داشته بود،خود را به عنوان دام نزد viego  برده و منتظر حمله بقیه sentinel ها شده، viego که از این موضوع خبردار شده حمله کرده و fetter هایی که درون senna و gwen(یکی دیگر از اعضای گروه sentinels) گرفته و همسر خود را دوباره زنده کرده.

همسر viego یعنی Isolde از این کار viego  بسیار ناراحت شده و می گویید که علاقه ای که نسبت به viego  داشته از بین رفته و او نمی توانست این viego  را دوست داشته باشد. در همین هنگام بود که akshan (عضو نهایی sentinels) با کمک سلاح خود (the absolver) به سمت Isolde شلیک کرده و fetter  ها را از بین برده که با این کار باعث زنده شدن دوباره ی gwen و senna  شده،که به کمک هر ۳ بلاخره viego شکست خورده و برای همیشه در camavor به کمک جادوی gwen که نام آن the hallowed mist بوده به تنهایی زندانی شده.

معرفی akshan به بازی اصلی

بعد از قسمت کامیک اگر نگاهی به رویداد sentinels of light بندازیم متوجه آن می شویم که یکی از شخصیت های بازی به نام akshan به بازی league of legend آمده بود که دارای کیت جالبی بود.

سلاح او به نام absolver قابلیت این را دارد که اگر کسی کشته شود،او قاتل را بکشد باعث زنده شدن فرد کشته شده می شود (همانند وقتی کهsenna و gwen را نجات داد ).

لباس های جدید برای شخصیت ها

با نگاهی به رویداد sentinels of light متوجه آن می شویم که همانند باقی رویداد ها،برای بعضی از شخصیت هایی که در داستان sentinels of light بودند لباس های خاصی اضافه شده بود که به دو دسته ruined و sentinel تقسیم شده است.

 

این بود نگاهی به رویداد sentinels of light اگر از این مقاله خوشتان آمده نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و یا اگر دنبال بازی های بیشتر هستید با اینجا رفته و با ما همراه باشید.

در ادامه نگاهی به رویداد sentinels of light با تریلر این رویداد با ما همراه باشید:

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x