Sifu ممکن است در نهایت حالت های سختی دریافت کند (۲۰۲۲)

Sifu ممکن است در نهایت حالت های سختی دریافت کند

اسلوکلپ متعهد شده است که دسترسی به بازی مبارزه ای جدید خود، Sifu را بهبود بخشد.

پیر تارنو، یکی از بنیانگذاران Sloclap، در گفتگو با استیو سیلور، مدافع دسترسی و گیمر نابینا، در جریان اخیر بازی Twitch گفت که Sifu پس از عرضه به‌روزرسانی‌های دسترسی را دریافت می‌کند، از جمله زیرنویس بهبودیافته، حالت کنتراست بالا برای PS4/5 و همچنین رایانه شخصی.

و حالت های دشواری خود را ذریافت کند

تارنو در ماه نوامبر گفت: “ما می خواهیم سیفو بازیکنان را به چالش بکشد و آنها را تشویق به یادگیری، بهبود و سازگاری کند.

” “قابلیت برخاستن از مرگ به بازیکنان جدید کمک می کند و به آنها اجازه می دهد در صورت بروز مشکل چندین بار شکست بخورند و دوباره تلاش کنند.

اما قیمت اشتباهات به سرعت افزایش می یابد و برای تکمیل کامل بازی، آنها باید بر این بازی تسلط پیدا کنند.

sif

اگرچه تارنو از ارائه جزئیات زمان اجرای ویژگی‌های دسترسی کوتاهی کرد، اما آنها گفتند که تیم در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای حالت‌های دشواری است و به زودی چیزی برای این منظور اعلام خواهد کرد.

برخی از بازیکنان دقیقاً همانطور که انتظار دارید به اخبار پاسخ می دهند.

یکی از توییترها در پاسخ به توییت سایلر گفت: “حالت آسان نباید دارای مسیر IMO جایزه پلاتینیوم باشد.

Get Gud.” و سختی را دست نخورده نگه دارید».

بعضی ها  گفتن : “Sifu یک بازی مبارزه ای درخشان و عجیب است.

” “این توقع توجه دقیق و صبر دارد و با درگیری هایی با شدت باورنکردنی به شما پاداش می دهد.

ساختار داستان آن عجیب اما جذاب است، و شما را ترغیب می‌کند که سطوح را نه فقط برای حرکات اضافی یا چند دهه از دست دادن، بلکه برای لذت بردن از چیزی که به سختی ان باید عادت کرد، تکرار کنید.

داده های فعلی Trophy برای Sifu در پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ داستان بسیار جالبی را بیان می کند.

بدیهی است که بازی تنها برای بهترین بخش یک هفته منتشر شده است،

اما در حال حاضر کاملاً واضح است که اکثر بازیکنان روزهای سختی را سپری می‌کنند. دیدن؟ وقتی در بررسی Sifu PS5 خود گفتیم واقعاً سخت است، دروغ نگفتیم! خوب، اجازه دهید با نکات مثبت شروع کنیم.

۹۷٪ از بازیکنان Prologue را شکست داده اند (که در آن شما واقعا نمی توانید بمیرید). هورا! نه، اما به طور جدی، این بعدی واقعاً چشمگیر است: ۸۰٪ از بازیکنان اولین سطح مناسب را شکست داده اند، که شروع بسیار خوبی است.

با این حال، از آنجا به سراشیبی می رود، و به طور چشمگیری.

نرخ رقابت برای سطح دوم بازی نشان دهنده یک افت غول آسا است که به تنها ۲۷ درصد کاهش یافته است.

این نشان می‌دهد که مرحله دوم سیفو تقریباً در حال شروع کردن است.

اگر از طریق Sifu بازی کرده باشید، احتمالاً این موضوع چندان تعجب آور نیست. این سطح دوم مسلماً بزرگترین نقطه سختی بازی است – و شکست دادن رئیس می تواند احساس کند که سر خود را از روی دیوار آجری خرد می کنید تا زمانی که کاملاً به مکانیک اجتناب از دفاعی عادت کنید.

همانطور که انتظار دارید، سود تروفی با هر سطح بعدی کاهش می یابد – هر بار تقریباً به نصف. تنها ۳ درصد از بازیکنان، رئیس پنجم را شکست داده اند.

Beat the Prologue – Common, 97%
Beat the First Boss – Common, 80%Beat the Second Boss – Rare, 27%
Beat the Third Boss – Very Rare, 11%
Beat the Fourth Boss – Very Rare, 7%
Beat the Fifth Boss – Ultra Rare, 3%

نشون میده که بازی بعد از چند مرحله خیلی سخت می شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای دیدن نقد و بررسی بازی SIfu اینجا کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x