SpongeBob SquarePants The Cosmic Shake Trailer

بازی جدید باب اسفنجی با نام SpongeBob SquarePants:The Cosmic Shake معرفی شد

SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

SpongeBob

باب اسفنجی که به عنوان یک شخصیت کارتونی بسیار محبوب بود، راه خودش رو تو تموم مدیوم هم باز کرده و خلاصه تو همه جا طرفدار داره. باب اسفنجی در تمام این سال ها در بسیاری از بازی های ویدیویی بازی کرده است. در حالی که کیفیت این بازی ها همیشه خوب نبوده است، شاید خیلی هاشون الان نوستالژی شده باشند. حالا شاید خوشحال بشید اگر بگم بهتون که بازی جدیدی از باب اسفنجی با نام SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake در دست ساخت است و بزودی منتشر میشه!

این بازی اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد. SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake یک بازی پلتفرمر سه بعدی است که توسط Purple Lamp Studios توسعه یافته و توسط THQ Nordic منتشر خواهد شد.

از زمانی که بازی رونمایی شد، هیاهو برایش بالا بوده است، زیرا سازنده قبلاً روی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom  که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد کار کرده بود. حالا هم به تازگی یک تریلر جدید از بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake منتشر شده که نظر خیلی هارو به خودش جذب کرده.

SpongeBob

در طول نمایشگاه THQ Nordic Digital Showcase 2022، پابلیشر بازی در تریلر جدیدی که حدود ۳ دقیقه است، نگاه جدیدی به SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake انداخت. در حالی که سال گذشته همراه با رونمایی رسمی یک تریلر کوتاه ازش منتشر شده بود، اما آن تریلر فقط جنبه سینماتیک داشت. در تریلر جدید اما گیم پلی بازی رونمایی شد و به طور کلی میبینیم که بازی چطوری هست.

در تریلر، چهره های دوست داشتنی (و بعضا منفور) زیادی از دنیای باب اسفنجی دیده شدند. در حالی که در SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake شما نقش خود باب اسفنجی رو دارید، شخصیت های دیگر بیکینی باتم مانند گری پاتریک و آقای اختاپوس نیز حضور داشتند. علاوه بر این لوکیشن های مختلفی از بازی دیدیم، مانند بیکنی باتمِ ماقبل تاریخ و منطقه‌ای با تم غرب وحشی. متناسب با هر لوکیشن هم باب اسفنجی لباس‌ مخصوص آنجا را میپوشد.

SpongeBob

تا آنجا که به گیم پلی مربوط می شود، تریلر بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake  چندین توانایی برای باب اسفنجی رو معرفی کرد. به عنوان مثال، او توانایی انجام حرکات کاراته برای از بین بردن دشمنان مختلف را دارد و حتی می تواند از جعبه پیتزا برای پرواز کردن در مسافت های طولانی در هوا استفاده کند(یه چی مثل چتر). علاوه بر این  باب اسفنجی رو میبینیم که سوار بر اسب دریایی است و یا روی یه صخره بزرگی در حال دویدن است.

مسلما منتظریم ببینیم در هفته‌های آینده چه اطلاعاتی درباره SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake منتشر می‌شود. در حالی که بازی هنوز تاریخ انتشار رسمی ای ندارد، احتمالا بیشتر به ظاهر بازی میپردازند و اطالاعاتی درباره آن منتشر میکنند. اما باید ببینیم که این بازی میتواند یا خوب باشد یا خیر.

بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake برای Nintendo Switch، PC، PS4 ،Xbox One در دست ساخت است و احتمالا خیلی دور هم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x