در State of play ماه march چه گذشت

در State of play ماه march چه گذشت (۲۰۲۲)

تقریبا ماهی یک یا دوبار شاهد State of play جدیدی از طرف Sony هستیم که در آن یا گیم پلی و رونمایی از بازی های جدید نمایش داده می شوند و یا روی یک بازی جدید تمرکز می شود.

با ما همراه باشید تا ببینیم در اولین State of play ماه march چه گذشت.

بازی جدید Capcom به نام Exoprimal

exo primal

در ابتدای State of play شاهد یک ip جدید از طرف capcom بودیم که بهترین حالتی که می توان آن را توضیح داد این است که بازی Anthem با دایناسور ها ترکیب شده.

فعلا معلوم نیست که Exoprimal یک بازی live service بوده یا نه اما قطعا یک بازی online است.

primal

شما در این بازی با استفاده از exo suit های مختلف که هر کدام قابلیت جداگانه ای دارد به مبارزه با دایناسور ها رفته و سعی می کنید تا دنیای خود را از آن ها پس بگیرید.

نمایش gameplay جدید از Ghostwire: tokyo

تنها چند روز دیگر تا عرضه بازی Ghostwire: tokyo ماند و در state of play یک تریلر جدید از داستان بازی و gameplay آن به نمایش آمد.

Demo جدید از بازی Strangers of paradise

strangers of pardise

بازی strangers of paradise یکی از بازی های مورد انتظار دنیای final fantasy است و اگر که علاقه به تجربه آن دارید می توانید یک demo جدید که بعد از پایان State of play عرضه شد را تجربه کنید.

تریلر gameplay جدید از بازی forspoken

forspoken

قبل از state of play سازندگان بازی forspoken اعلام کردند که forspoken با تاخیر مواجه شده اما خبر خوب اینجاست که یک تریلر از سیستم combat این بازی به نمایش در آمد که در آن نشان داده شد که شما با استفاده از element های مختلف دنیای forspoken به مبارزه می روید.

رونمایی از بازی gundam evolution

gundam

سری gundam به عنوان یک انیمه خیلی معروف در ژاپن معروف است اما تا به حال بازی خوبی را از این سری مشاهده نکردیم و در State of play یک بازی جدید از این سری محبوب را با تریلر معرفی این بازی تماشا کردیم.

بازی gundam evolution یک بازی teambased shooter است که الهام زیادی از بازی overwatch گرفته و شما در این بازی با gundam های مختلف به مبارزه ۶v6 می روید که هر gundam قابلیت مخصوص به خود را دارد.

رونمایی از TMNT: The cowabunga collection

tmnt

لاکپشت های نینجا که دیگه نیازی به معرفی ندارند و میشه گفت که خیلی از پلیر های بازی های قدیمی این شخصیت های محبوب را تجربه کردند.

در State of play از یک collection رونمایی شد که بازی های قدیمی این سری را شامل می شود و کسانی که علاقه دارند دوباره این بازی ها را تجربه کنند باید کمی صبر کنند اما سازندگان این collection تایید کردند که این collection در ۲۰۲۲ عرضه می شود.

بازی jojos bizzare adventure به سبک fighting

jojo

بازی gundam تنها انیمه ای نبود که در این state of play یک بازی دریافت کرد بلکه سری معروف jojos bizzare adventure نیز یک بازی به سبک fighting دریافت کرد و در این بازی شما بیش از ۵۰ شخصیت مختلف در دنیای jojo را می توانید بازی کنید 

رونمایی از بازی trek to yomi

trek

بازی trek to yomi یک بازی جدید به سبک سینمای قدیمی ژاپن است و الهام زیادی نیز از بازی ghost of tsushima گرفته اما جز یک gameplay کوتاه اطلاع زیادی از این بازی نداریم اما این بازی gameplay بسیار جالبی دارد.

آپدیت ۳٫۰ بازی returnal به نام ascension

returnal

بازی returnal با آپدیت جدید خود، قابلیت co-op را همراه با داستان و boss fight های جدید به بازی اضافه می کند.

این آپدیت در تاریخ ۲۲ march سال ۲۰۲۲ عرضه می شود.

رونمایی از دو بازی جدید square enix

dio

آخرین رونمایی state of play از دو بازی جدید square enix بود به نام های The diofield chronicles و valkyrie elysium که هر دو در تاریخ نامشخصی عرضه می شوند

بازی the diofield chronicles به سبک بازی های turn based JRPG می باشد اما از داستان آن چیز زیادی نمی دانیم.

elysium

بازی valkrie elysium به سبک hack and slash بوده و از سری بازی های nier الهام زیادی گرفته.

این بود اخبار state of play ماه march اگر که از این مقاله خوشتان آمد حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای اخبار بیشتر به این لینک بروید.

ممنون که با ما همراه بودید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x