Steam

بازی های Steam که بیشتر از همه در ۲۰۲۱ بازی شدن

بازی های Steam که بیشتر از همه در ۲۰۲۱ بازی شدن

پایان سال است و Steam بازی‌هایی را که بیشترین تعداد افراد در سال ۲۰۲۱ بازی کرده‌اند را به اتمام می‌رساند. برای مشاهده کل فهرست گسترده، روی پیوند اینجا کلیک کنید. برخی از شگفت‌انگیزترین بازی‌هایی را که بازیکنان Steam زمان خود را در آن صرف کرده‌اند، در زیر بخوانید.

در ابتدا، بازی‌های جدید مانند Valheim، New World و سیزن اول بازی چند نفره Halo Infinite ( نقد و بررسی بخش مولتی پلیر بازی Halo Infinite ) ( نقد و بررسی بخش داستانی بازی Halo Infinite ) با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ بازیکن در صدر فهرست قرار دارند. با این حال، برخی از استندبای های قدیمی نیز ظاهر می شوند، مانند Grand Theft Auto V، Dota 2، و Counter-Strike: Global Offensive. شاید شگفت‌انگیزترین بازی Cyberpunk 2077 باشد که در رتبه اول ظاهر شد – تا حدودی این توهم را از بین برد که جدیدترین بازی CD Projekt Red یک فاجعه کلی است. حداقل، تعداد زیادی از مردم هنوز با گذشت بیش از یک سال در حال بازی ۲۰۷۷ Cyberpunk هستند.

 

Halo MP (11)

 

با بیش از ۱۰۰,۰۰۰ بازیکن اوج، Resident Evil Village بازی Capcom ظاهر می شود، مانند Farming Simulator 22 و Battlefield 2042 ( نقد و بررسی Battlefield 2042 ). بازی هایی که ممکن است انتظار داشته باشید در اینجا ببینید نیز به حساب می آیند، مانند Among Us، Rocket League، Destiny 2، و Dead by Daylight ( نگاهی به بازی Dead by Daylight در ۲۰۲۱ )

 

Dead by Daylight

 

Back 4 Blood، Phasmophobia، Sea of Thieves ( نقد و بررسی Back 4 Blood همون Left 4 Dead که منتظرش بودیم )، و Final Fantasy XIV همگی در فهرست بیش از ۶۰,۰۰۰ بازیکن اوج برجسته هستند. و نباید فراموش کرد، Left 4 Dead 2، The Witcher 3: Wild Hunt، Fallout 4، Dying Light و Loop Hero همگی سال‌های بزرگی را پشت سر گذاشتند و بیش از ۳۰,۰۰۰ نفر در سال ۲۰۲۱ بازی کردند.

 

بازی Back 4 Blood گلد شد

 

بیشتر در مورد Steam بخوانید:

تعویق در عرضه ی Valve Steam Deck 

عنوان Elden Ring روی steam نیز عرضه خواهد شد

این بود مقاله ای از بازی های Steam که بیشتر از همه در ۲۰۲۱ بازی شدن اگر از این بازی ها خوشتون اومد حتما نظراتتون رو برامون بنویسید که خیلی بهمون انرژی میده که بازم براتون اخبار رو در رابطه با بازی های Steam پوشش بدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x