از اولین تریلر فیلم uncharted رونمایی شد

از اولین تریلر فیلم uncharted رونمایی شد

بالاخره بعد از یک دهه در دست ساخت بودن (و تغییر هفت کارگردان) از اولین تریلر فیلم uncharted رونمایی شد، با ما همراه باشید.

بررسی تریلر

uncharted movie

طبق تریلر ( که در انتهای مقاله می توانید آن را مشاهده کنید)، tom holland (بازیگر فیلم های spider-man) یک ورژن بسیار جوان از nathan drake (شخصیت اصلی سری uncharted) را بازی می کند و طبق گفته ی کارگردان این فیلم، داستان آن خیلی قبل تر از اولین بازی uncharted است.

ساخت این فیلم ابتدا در سال ۲۰۱۰ شروع شد و mark wahlberg در ابتدا قرار بود که شخصیت nathan drake را در فیلم uncharted بازی کند (بله ساخت این فیلم به همین اندازه طولانی بوده) اما همانطور که در تریلر خواهید دید او در این فیلم شخصیت محبوب sully را بازی می کند، همچنین نقش chloe frazer را sophia taylor ali بازی می کند که chloe در این فیلم sully را می شناسد.

چرا این فیلم در حال ساخت است؟

uncharted tom holland

سری بازی uncharted به یکی از محبوب ترین بازی های playstation تبدیل شده و نه تنها برروی افرادی که آنرا ایجاد کرده اند، بلکه برروی میلیون ها طرفدار در سراسر جهان تاثیر زیادی داشته، و با وجود ۴ بازی و یک spinoff در نقش chloe frazer به نام the lost legacy، می توان یک فیلم بسیار خوب از آن تولید کرد.

با ساخت این فیلم، توجه بسیار زیادی به سری uncharted جذب می شود و طرفداران جدید نیز می توانند برای تجربه ی بیشتر سری uncharted، بعد از دیدن فیلم بازی های مختلف آن را تجربه کنند و همچنین با آمدن بازی uncharted بر روی pc این کار بسیار راحت تر شده.

سخنان کارگردان در مورد ساخت فیلم

ruben fleisc

در مصاحبه ای با آخرین کارگردان این فیلم یعنی ruben fleischer، او گفته که این فیلم uncharted را برای طرفداران قدیمی و کسانی که هنوز با آن آشنا نیستند ساخته، او در این تریلر با بازسازی برخی از صحنه های به یاد ماندنی بازی، توجه خیلی از طرفداران این سری را به فیلم جلب کرد.

او معتقد است که هر دو نوع تماشاگر به یک اندازه از این فیلم لذت خواهند برد.

داستان فیلم

در این تریلر کوتاه تقریبا هر چیزی که در بازی های uncharted تجربه کردیم به صورت فیلم در آمده، همانطور که قبلا گفتیم داستان این فیلم سال های قبل از اولین بازی این سری است و بیشتر مانند یک origin story برای nathan drake است (البته آشنایی او با sully، نسبت به نسخه ی بازی کمی متفاوت تر است).

در این فیلم nathan drake و sully به دنبال یک گنجی که هیچ وقت پیدا نشده می روند، البته لازم به ذکر است که کمک های ریزی از طرف برادر nathan (یعنی sam drake) نیز دریافت می کنند که با این کار وجود او در این فیلم نیز تایید می شود.

البته مثل همیشه یک شخصیت منفی نیز وجود دارد که از زمان بچگی دنبال همین گنج نیز بودند، فعلا در مورد این شخصیت منفی اطلاع زیادی نداریم اما او نیز هدف مشترکی با drake دارد، اما این گنج فقط برای یک نفر است.

در این میان یک سوال پیش می آید، هدف chloe frazer از پیدا کردن گنج چیست و چرا به nathan و sully کمک می کند؟ (در بازی chloe frazer بیشتر به دنبال این است که از خود اسمی درست کند و همچنین گذشته ی خود را پیدا کند) احتمالا در تریلری جداگانه کمی از هدف این شخصیت را پیدا می کنیم.

سونی با انتشار تریلر این فیلم و همچنین عرضه ی god of war بر روی pc، زمستان خوبی را برای گیمرها از همین حالا ایجاد کرده و البته این فقط شروع کار است.

در انتهای مقاله از شما دعوت می کنیم تا تریلر این فیلم سینمایی را مشاهده کنید:

ممنون که با ما همراه بودید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x