خروج شش بازی دیگر Xbox Game Pass در فوریه.(2022)

خروج شش بازی دیگر Xbox Game Pass در فوریه.(۲۰۲۲)

Xbox Game Pass 

ایکس باکس تایید کرد که پس از افشای مجموعه عناوین جدید در ماه فوریه، شش عنوان بازی Game Pass را ترک خواهند کرد.

game pas

شروع یک ماه جدید به معنای دو چیز است: عناوین جدیدی به Xbox گیم پس می آیند و عناوین جدیدی هستند که می روند. با اعلام بازی های این ماه، ایکس باکس همچنین تایید کرد که شش عنوان بازی Xbox Game Pass را در ماه فوریه ترک می کنند.

اگر عصر سرویس‌های استریم چیزی نشان داده است، این است که مردم نباید انتظار داشته باشند که برنامه‌های مورد علاقه‌شان برای همیشه روی آن‌ها بماند. بازی‌ها به دلایل مختلفی می‌آیند و می‌روند و برخی از آن‌ها بیشتر از بقیه روی پلتفرم می‌مانند. در پایان ژانویه، ایکس‌باکس چهار عنوان را از گیم پس حذف کرد که هیچ‌کدام از آن‌ها نسخه‌های بسیار پرمخاطب نبودند، اما مطمئناً کسانی که آن‌ها را بازی می‌کردند از دست خواهند داد. جالب اینجاست که یک افشای گسترده در اوایل ژانویه، تاریخ‌های مشکوک حذف تعداد زیادی از بازی‌های Xbox گیم پس، از جمله بازی‌هایی از فرنچایزهایی مانند Yakuza و Final Fantasy را فاش کرد.

Xbox game pass

علاوه بر همه بازی‌هایی که در ماه فوریه به کتابخانه Xbox Game Pass ملحق شدند، متأسفانه شش عنوان Xbox گیم پس را در ۱۵ فوریه ترک می‌کنند. شش بازی که Game Pass را در Cloud، Console و PC ترک می‌کنند عبارتند از Control، Code Vein، Final Fantasy 12: The Zodiac Age، The Medium، Project Winter، و The Falconeer. این اطلاعات از مگان اسپور، رهبر انجمن Xbox Game Pass، در یک پست وبلاگ جدید به Xbox Wire می‌آید که در آن همه اطلاعاتی را که باید در مورد این سرویس برای ماه فوریه بدانند به بازیکنان می‌دهند. بازیکنان می توانند از تخفیف ۲۰ درصدی خود برای دریافت این بازی ها در فروشگاه مایکروسافت قبل از ناپدید شدن استفاده کنند.

 

برخی از این بازی‌ها مدت زیادی با Xbox گیم پس بوده‌اند. Remedy Entertainment’s Control در ژانویه ۲۰۲۱ به طور کامل به Xbox Game Pass پیوست و یک ماه قبل فقط برای بازیکنان کنسول Game Pass منتشر شده بود. Final Fantasy 12: The Zodiac Age در واقع در فوریه ۲۰۲۱ به Xbox Game Pass آمد، قبل از حذف شدن، به تازگی یک سال کامل از سرویس می‌گذرد. در نهایت، The Medium وجود دارد که Day One را در دسامبر ۲۰۲۰ روی Game Pass راه اندازی کرد، به این معنی که بازیکنان نیز حدود یک سال فرصت داشتند تا این عنوان را قبل از اینکه در اواخر این ماه منتشر شود، تجربه کنند.

xbox game pass

با چسبیدن به The Medium، منطقی است که Xbox گیم پس را ترک کند. پس از عرضه به عنوان یک عنوان انحصاری Xbox Series X/S و PC، The Medium در سپتامبر ۲۰۲۱ برای PS5 عرضه شد و باعث شد این بازی دیگر یک انحصاری سختگیرانه Xbox نباشد. برای این منظور، به نظر می‌رسد که این بازی همچنین قدرت ماندگاری اکثر بازی‌های انحصاری Xbox Game Pass را حفظ نکرده است، زیرا برخی از بازی‌ها از زمان شروع آن سال‌ها پیش در این سرویس بوده‌اند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x