آپدیت نسل جدید

دسته های ایکس باکس آپدیت نسل جدید میگیرند!!!

کنترلرهای Xbox One ای همون دسته های نسل قبل تا این نسل در حال دریافت آپدیت نسل جدید هستند.

مقدمه

مایکروسافت ما را تشویق کرده که کیف پول خود را خالی کنیم و برای کنترلرهای جدید داغ که بر اساس باندل های Forza و Halo هستن پول خرج کنیم ، اما اگر پول نقد ندارید ، کنترلرهای قدیمی Xbox One شما همچنان با Xbox Series X/S کار می کنند و با این آپدیت نسل جدید بهتر هم میشه.

چه دسته هایی آپدیت نسل جدید رو دریافت می کنن

آن دسته از کنترلرهای قدیمی که با این آپدیت نسل جدید کمی بهتر می شوند. مایکروسافت در حال آزمایش برای بروزرسانی سیستم عامل برای آپدیت نسل جدید برای کنترلرهای Xbox One با قابلیت بلوتوث ، Xbox Elite 2 و کنترلرهای Xbox Adaptive است که اتصال بین دستگاه های بهتر و کاهش تأخیر بین دستگاهی را ارائه می دهند.

این آپدیت نسل جدید چه ویژگی هایی داره

این آپدیت نسل جدید با پشتیبانی از بلوتوث کم مصرف باعث امکان اتصال متقابل دستگاه بهتری را فراهم می کند.

با توجه به پست وبلاگ مایکروسافت در مورد این موضوع آپدیت نسل جدید ، “شما می توانید به صورت بی سیم در رایانه های شخصی Windows 10 ، iOS 15+ و همچنین دستگاه های Android با تکنولوژی Bluetooth Low Energy برای بازی از راه دور یا همون وایرلس از طریق کنسول یا بازی ابری خود با Xbox Game Pass Ultimate در حال حرکت بازی کنید.

پس از نصب به آپدیت نسل جدید سیستم عامل ، این کنترلرها یک میزبان بلوتوث (به عنوان مثال ، تلفن هوشمند) و یک میزبان بی سیم Xbox (به عنوان مثال ، کنسول Xbox) را به خاطر می آورند ، بنابراین می توانید به سرعت و یکپارچه بین دستگاه های متصل شده قبلی با یک ضربه ساده دوبار دکمه جفت ”

آپدیت نسل جدید همچنین Dynamic Latency را ارائه می دهد و به ورودی های کنترل کننده اجازه می دهد تا به طور مداوم تر و با لگ کم تر به کنسول Xbox Series X/S شما متصل باشد و اطلاعات رد و بدل کنند و به طور مداوم تری تجربه ای پاسخگوتر ارائه دهد.

صحبت هایی پیرامون این آپدیت

“ما مشتاق هستیم که ویژگی های نرم افزاری جدیدی که با آپدیت نسل جدید میان را برای کنترلرهای Xbox One با پشتیبانی بلوتوث ، Xbox Elite Wireless Controller Series 2 و Xbox Adaptive Controllers که قبلاً فقط در کنترلرهای نسل بعدی Xbox Series X/S در دسترس بودند ، بیاوریم.”

“به روز رسانی سیستم عامل امروز برای کاربران Alpha Skip-Ahead و Alpha در دسترس است و در هفته های آینده برای دانلود و اپگرد در دسترس خواهد بود.”

کنترلرهای “نسل بعدی” Xbox Series X/S

لازم به ذکر است که این ویژگی ها قبلاً فقط برای کنترلرهای “نسل بعدی” Xbox Series X/S در دسترس بود و این به روز رسانی فقط برای کنترلرهای Xbox One مجهز به بلوتوث ، Xbox Elite 2 و کنترلرهای Xbox Adaptive اعمال می شود. با این وجود ، اگر یکی از این کنترلرها را دارید ، این به روزرسانی جدید از امروز برای شما ها منتشر می شود.

طریقه نصب این آپدیت

طریقه نصب این آپدیت هم بسیار آسون هستش فقط لازمه که دسته رو با سیم به کنسول خود وصل کرده باشید و به برنامه ای برید که تنظیمات دسته شما رو داره که اسمش هم Accessories هستش و همون اول صفحه نشونه آپدیت برای شما میاد.

CNU 3

CNU 1 CNU 2

این بود توضیحاتی پیرامون آپدیت نسل بعد دسته های نسل هشت و میان نسل ایکس باکس اگر از این خبر راضی هستین حتما نظراتتون رو برامون بنویسید بگین که شما در مورد این موضوع چی فکر می کنید تا با هم بحثی داشته باشیم و در کل نظراتتون بهمون خیلی انرژی میده که بازم براتون اخبار مختلف گیم رو از بخش اخبار سایت گیمریما براتون پوشش میدیم پس حتما ی سری بهش بزنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x