Gotham Knights and Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy و Gotham Knights امسال (۲۰۲۲) منتشر خواهند شد

به نظر می رسد هر دو بازی Hogwarts Legacy و Gotham Knights برای اکران در سال جاری برنامه ریزی شده اند

Gotham Knights

به نظر میرسد باید منتظر این دو بازی در همین سال باشیم. این موضوع بر اساس توئیتی از جیسون کیلار، مدیر عامل WarnerMedia، هنگام بحث در مورد آخرین نتایج مالی وارنر بدست آمده است.

Gotham Knights مدتی است که تاریخ ۲۰۲۲ را برای انتشار آن تعیین، پس از اینکه در ابتدا برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود.

اما این خوب است تاییدیه رسمی را بگیریم، مخصوصا آنکه به تازگی دیگر دنیای DC، یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League تا سال ۲۰۲۳ به تاخیر افتاده است.

در بازی، بتمن مرده است، بنابراین وظیفه محافظت از Gotham City بر عهده Batgirl، Nightwing، Red Hood و Robin است. در این بازی جهان باز، قهرمانان با یکدیگر متحد می‌شوند تا در یکی از چندین برخورد با افراد شرور در شهر، با آقای فریز مقابله کنند. می توان آن را به صورت انفرادی یا دو نفره بازی کرد. انواع توانایی ها، سلاح ها و حرکات جنگی برای از بین بردن دشمنان وجود خواهد داشت. فقط بدانید که هر چه قوی تر شوید، دشمنان شما نیز قوی تر خواهند شد.

Gotham Knights برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy بازی دیگری بود که در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود اما تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد. در سپتامبر ۲۰۲۰ اعلام شد، این RPG جهان باز در حال توسعه است  و  جریان در طول دهه ۱۸۰۰ رخ خواهد داد.

در آن، شخصیت شما دانش آموزی است که “کلید یک راز باستانی را در دست دارد که تهدید می کند دنیای جادوگران را از هم بپاشد.” شما دیر در مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز پذیرفته شده اید و به زودی متوجه می شوید که دانش آموز معمولی نیستید: شما دارای توانایی غیرعادی برای درک و تسلط بر جادوی باستان هستید. در طول مدتی که در هاگوارتز هستید، دوستانی پیدا خواهید کرد، با جادوگران شرور مبارزه خواهید کرد و سرنوشت دنیای جادوگران را تعیین خواهید کرد.

Hogwarts Legacy برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای بخش آنلاین بازی Dying Light 2

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x