حالت کمپین Overwatch 2 PvE لغو شد.

حالت کمپین Overwatch 2 PvE لغو شد.

Overwatch 2

Blizzard اخبار ناراحت کننده ای را در مورد حالت برنامه ریزی شده کمپین Overwatch 2 PvE که چند سال پیش اعلام شد، به اشتراک می گذارد.

overwatch 2

Blizzard عملاً حالت PvE کمپین Overwatch 2 را که برای اولین بار در BlizzCon در سال ۲۰۱۹ نشان داده شد، لغو کرد. زمانی که Overwatch 2 برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت، یکی از نقاط اصلی فروش بازی، حالت کمپین همکاری آن بود. از زمان رونمایی اولیه، مقدار بسیار کمی از حالت بازی نشان داده شد، و سپس Overwatch 2 در دسترسی اولیه با تمرکز دقیق بر PvP راه‌اندازی شد، که به‌ طور قابل‌ توجهی طرفداران را نسبت به آینده حالت کمپین بسیار نگران کرد.

حالت کمپین PvE Overwatch 2، با نام مستعار Hero Mode، با سیستم‌های پیشروی خاص شخصیت‌ها و ماموریت‌های داستانی بسیار جاه‌ طلبانه به نظر می‌ رسید که بالاخره به قهرمانان بازی بیشتر داستان می داد و ما آنها را بیشتر می شناختیم. وقتی اعلام شد که Overwatch 2 قرار است یک بازی رایگان باشد، Blizzard نشان داد که محتوای حالت داستانی در تاریخ دیگری عرضه خواهد شد، اما اکنون مشخص شده است که اصلاً عرضه نمی‌ شود.

Aaron Keller، کارگردان بازی Overwatch 2 در صحبت با GameSpot تأیید کرد که حالت همکاری کمپین PvE همانطور که در BlizzCon 2019 نشان داده شد دیگر برای بازی در حال توسعه نیست. بنابراین ما قطعا Hero Mode و استعدادها و سیستم پیشرفت قدرت را انجام نمی دهیم. این بدان معنا نیست که ماموریت های داستانی PvE به این بازی نمی آیند، اما واضح است که آنها به محدوده ای که در ابتدا وعده داده شده بود نزدیک نخواهند بود. بنابراین تمرکز واقعی بر روی ماموریت‌ های داستانی و تجربه آن است تا اینکه مثل Hero Mode باشد.

overwatch-2-pve-content

این خبر غم انگیز با فاش شدن نقشه های جدید برای Overwatch 2 همراه بود. نقشه های جدید ادعا می کنند که ماموریت های داستانی Overwatch 2 به عنوان بخشی از فصل ۶ همراه با تصویر همراه Lucio, Tracer, Reinhardt, Brigitte و Mei را نشان می دهد. ظاهراً فصل ۶ همچنین شامل اولین قهرمان پشتیبانی جدید خواهد بود، اما جزئیات بیشتر در مورد همه اینها باید تا تاریخ دیگری منتظر ماند.

در آینده نزدیک، این بازی هنوز در میانه فصل ۴ است، در حالی که فصل ۵ ویژگی On Fire را بازگردانده و رویدادی جدید برای زمان محدودی به نام Questwatch را معرفی می کند. Overwatch 2 فصل ۵ همچنین شاهد بازگشت رویداد سالانه Summer Games خواهد بود، اما جزئیات دقیقاً در مورد آنچه که به دنبال آن خواهد بود هنوز اعلام نشده است.

اما در حالی که به نظر می رسد چیزهای زیادی برای این بازی در راه است تا طرفداران در موردش هیجان زده شوند، نمی توان انکار کرد که بسیاری از این موضوع ناراحت هستند که حالت همکاری کمپین PvE نشان داده شده در BlizzCon 2019 لغو شده است.

Overwatch 2 اکنون برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بازی Overwatch 2 بین بازی های آنلاین خیلی خوبه.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x