A Plague Tale Requiem Release Date

تاریخ عرضه A Plague Tale: Requiem مشخص شد

بازی A Plague Tale مهر امسال میاد

Plague-Tale-Requiem---via-Focus-Entertainment

showcase گیم پلی امروز تاریخ عرضه بازی A Plague Tale: Requiem را تایید کرد. A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای کنسول‌های نسل فعلی و PC از طریق Steam عرضه می‌شود.

کسانی که نگران این هستند که A Plague Tale: Requiem از گیم پلی بر اساس مخفی کاری Innocence دور شود، خوشحال خواهند شد که بدانند که تریلر گیم پلی امروز نشان داد که مخفی کاری همچنان هسته اصلی A Plague Tale است. قدرت‌های  Rat-Based هوگو به او نوعی قدرت داده است که به او اجازه می‌دهد حضور انسان‌ها را بدون نیاز به دیدن آنها درک کند. این به طور موثر به هوگو اجازه می‌دهد دیوارها را ببیند که توانایی مفیدی در هنگام فرار است.

Plague-Tale-Requiem-Amicia-Crossbow---via-Focus-Entertainment

Amicia در این میان مهارت های رزمی جدیدی را بدست آورده است. سلاح اصلی او  با یک کراسبو تقویت شده است و هنگامی که بزنیدش Amicia می تواند به سادگی با یک حمله از فاصله نزدیک دشمن را تا حد مرگ با چاقو بزند یا شکست دهد.

با این حال، واضح است که پنهان کاری همچنان در این بازی اولویت اول است. تعداد زیادی از سربازان در حال شکار Amicia و Hugo هستند(تعدادشون اونقدر زیاد هست که تنهایی نمیتوانند کاری کنند). تنها با همکاری یکدیگر می توانند از تله ها فرار کنند و راه خود را به جزیره ای مرموز بیابند که ممکن است به آنها پناه دهد.

A Plague Tale: Requiem

نشسته راه رفتن و پشت سر ماندن از مطمئن‌ترین راه‌ها برای ایمن ماندن Amicia و Hugo است. Amicia برای سربازانی که به سادگی حاضر نمی شوند از سر راه خود خارج شوند، می تواند کراسبو خودش رو برداره، اما صدایی که اینکار تولید میکنه میتونه توجه سرباز های دیگه رو جلب کنه. sling یا یhandy pot می تواند سربازان را بسوزاند یا کور کند تا زمانی که او مواد شیمیایی برای ساخت اینگونه مواد را داشته باشد.

قدرت های Hugo بسیار چشمگیرتر است. در پایان تریلر، هوگو می‌تواند موجی از موش‌ها را برای بلعیدن سربازان فرا بخواند گرچه ممکن است عوارضی براتون داشته باشه . به نظر می رسد اگر Hugo از این قدرت برای مدت طولانی استفاده کند دچار تشنج می شود و کار سخت میشه.

پیش‌سفارش‌ بازی هم‌اکنون از سایت Focus Entertainment در دسترس است، که A Plague Tale: Requiem در دو نسخه Standard و Collector برای کسانی که می‌خواهند چند چیز اضافی داشته باشند. این بازی در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای PS5، Xbox Series X|S و PC از طریق Steam عرضه می شود.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای بازی

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x