در سال 2023، Call Of Duty جدیدی نخواهیم داشت

در سال ۲۰۲۳ Call Of Duty جدیدی نخواهیم داشت

نشانه های امید در سری بازی های Call Of Duty

نسخه‌های Modern Warfare و Warzone که امسال(۲۰۲۲) منتشر میشوند برای دو سال کامل پشتیبانی خواهند شد و اکتیویژن قصد ندارد Call Of Duty جدیدی را برای سال بعد عرضه کند. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Call Of Duty سال آینده عرضه نخواهد شد

طبق گزارش بلومبرگ، بازی بعدی Call Of Duty در سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد. در حالی که بازی Call of Duty امسال، هنوز در مسیر آماده شدن است، عنوان سال آینده به تعویق افتاده است و در سال ۲۰۲۳ منتشر نخواهد شد.

اکتیویژن در اوایل این ماه اعلام کرد Call of Duty امسال ورودی جدیدی در فرنچایز Modern Warfare خواهد بود و توسط Infinity Ward توسعه یافته است. Infinity Ward همچنین نسخه بعدی Call of Duty: Warzone را توسعه خواهد داد، نسخه ای که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. گزارش بلومبرگ می گوید که انتشار Call of Duty امسال برنامه ریزی شده است تا “جریان ثابتی از محتوای اضافی” دریافت کند. بلومبرگ همچنین گزارش می دهد که “عنوان جدید Free-To-Play آنلاین” سال آینده منتشر خواهد شد که Treyarch به توسعه آن کمک می کند.

با توجه به اینکه Sledgehammer سال گذشته  Vanguard را ساخت و امسال توسط Infinity Ward مدیریت می‌شود، نسخه بعدی Call of Duty از Treyarch و بخشی از سری Black Ops خواهد بود. پس از تاخیر، این بازی جدید Black Ops را می توان در سال ۲۰۲۴ انتظار داشت.

Call Of Duty سال آینده عرضه نخواهد شد

این تأخیر به این معنی است که سال ۲۰۲۳ اولین سالی از سال ۲۰۰۴ خواهد بود که این سری بازی عنوان جدیدی نداشته است. فرنچایز Call of Duty در سال ۲۰۰۳ برای PC عرضه شد، به این معنی که این سری همچنین یک نسخه جدید بزرگ را برای بیستمین سالگرد خود از دست خواهد داد.

این تأخیر و توسعه Call of Duty 2023، در زمان تغییرات گسترده برای اکتیویژن بلیزارد اتفاق می‌افتد. اوایل سال جاری اعلام شد که مایکروسافت این شرکت را به قیمت ۶۸٫۷ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. انتظار می رود این قرارداد در سال مالی ۲۰۲۳ مایکروسافت تکمیل شود، که احتمالاً بازی بعدی این سری فرنچایز را به اولین بازی زیر چتر مایکروسافت تبدیل می کند.

Call Of Duty سال آینده عرضه نخواهد شد

بر اساس گزارش بلومبرگ، با این حال، تصمیم به عقب راندن بازی مربوط به خرید نبود، بلکه به این واقعیت مربوط می‌شد که Call of Duty: Vanguard سال گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند، و این نگرانی را ایجاد کرد که این شرکت ممکن است بازی هارا خیلی سریع معرفی میکند.

اکتیویژن اما در گزارشی گفت که” ما برای امسال، سال آینده و بعد از آن نیز برنامه داریم و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در زمان مناسب هستیم.”

باید صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد؛ اما فکر میکنم اکثر طرفداران این بازی خوشحال شوند اگر این خبر واقعیت داشته باشد!

 

خبر های بیشتر از دنیای گیم رو میتونید اینجا بخونید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x