تاریخ انتشار God of War Ragnarok مشخص شد.

تاریخ انتشار God of War Ragnarok مشخص شد.

به عنوان بخشی از یک کلیپ کوتاه سینمایی، سونی و Santa Monica سرانجام تاریخ انتشار God of War Ragnarok را که برای پاییز امسال تعیین شده است، اعلام کرد.

God Of War Ragnarok

سونی و استودیو Santa Monica قرار بود تاریخ انتشار God of War Ragnarok را در ۳۰ ژوئن فاش کنند، قبل از اینکه این اعلامیه ظاهراً به تعویق بیفتد. در حالی که هیچ دلیل رسمی ارائه نشده است، بسیاری معتقد بودند که این امر به تصمیم اخیر و بحث برانگیز دادگاه عالی برای لغو رو و وید مرتبط است. خیلی ها به طور قابل درک ناراحت بودند، اما میزان آزار و اذیت Santa Monica در نتیجه قابل قبول نیست.

در واقع، Cory Barlog گفت که طرفداران این اطلاعات را به محض آماده شدن سونی و Santa Monica دریافت خواهند کرد و اکنون به نظر می رسد که شرکت ها آماده نشان دادن این موضوع هستند. God of War Ragnarok امروز یک فیلم سینمایی جدید دریافت کرد که در مدت زمان کوتاه ۳۰ ثانیه به نمایش درآمد. این شامل دیالوگ هایی بین آترئوس و کریتوس و همچنین افشای فنریر است. در اساطیر اسکاندیناوی، فنریر یکی از فرزندان لوکی است (لوکی در اینجا همان آترئوس هست)، بنابراین جالب است که ببینیم چگونه می خواهند این تغییر را اعمال کنند. با این حال، در این کلیپ کوتاه نیز تاریخ انتشار درج شده است،لینک ترلیر در زیر قرار داده شده.

God of War Ragnarok

God Of War Ragnarok

God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر برای PS4 و PS5 منتشر می شود. این به راحتی یکی از موردانتظارترین بازی های سال است و بسیاری آن را به عنوان یک رقیب بازی سال در حال حاضر تصور می کنند. البته، باید دید، اما باید یک بازی عالی باشد تا بتواند Elden Ring، یکی دیگر از GOTY محبوب را به شکست دهد. البته همه چیز باید دید، اما طرفداران اکنون می دانند که Ragnarok چه زمانی قرار است وارد شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر برای PS4 و PS5 منتشر می شود.

نوشته های مرتبط

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x