God Of War

God Of War به بالای ۷۰ هزار بازیکن در استیم رسید

God Of War در روز اول عرضه خود ۵۰ هزار پلیر بدست آورد

سرانجام پس از یک انتظار طولانی، God Of War بر روی PC  عرضه شد و البته خیلی زود کرک هم شد. این بازی در مدت زمانی کم توانست استقبالی خیره کننده روی استیم برای خودش کسب کند. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

 

 

God Of war

 

 

بازی God of War در روز اول عرضه خود و در عرض ۲۴ ساعت بیش از ۵۰۰۰۰ بازیکن همزمان را در Steam به دست آورد و به راحتی ۲۷۴۵۰ بازیکن در تاریخ بازی Days Gone را شکست داده است.

و اکنون، همانطور که توسط تحلیلگر صنعت BenjiSales مشاهده شده است، اوج تعداد بازیکنان همزمان بازی به رقم خیره کننده ۷۳۵۲۹ می رسد، همانطور که در SteamDB دیده می شود. بالاترین رقمی که Horizon Zero Dawn موفق به کسب آن شد ۵۶۵۵۷ بود با اینکه عددی چشمگیر بود اما به راحتی قافله را به این پدر و پسر باخت!

BenjiSales  در حساب توییتری خود نوشت:

آمار بازیکنان همزمان God Of war در استیم از رشد مثبتی برخورد دار است. این اولین بازی استودیو سونی است که به آمار +۷۰ هزار بازیکن همزمان دست پیدا میکند. Horizon ZD 56,557 بازیکن و Days Gone 27,450 بازیکن را داشتند. احتمالا God Of War در مجموع بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخته است!

God of War همچنین بهترین امتیاز نقد را از بین این سه مورد دارد که ۹۷ درصد آنها مثبت هستند. در مقایسه، Days Gone 91 درصد و Horizon Zero Dawn در ۹۳ درصد قرار دارند. این بازی همچنین در حال حاضر در صدر فهرست پرفروش‌های Steam قرار دارد و بالاتر از Monster Hunter Rise و Ready or Not قرار دارد. این بدان معنا نیست که این اعداد خیلی تعجب آور هستند، God of War در نهایت محبوبیت بیشتری نسبت به دو عنوان دیگر دارد.

بدیهی است که عرضه برای PC، نه تنها از نظر تعداد، بلکه از نظر نقدهای منتقدان و طرفداران، موفقیت فوق العاده ای داشته است. این سه بازی بزرگ سونی در حال حاضر روی PC است و باید فکر کرد که برنامه بلند مدت این شرکت چه خواهد بود.

God Of war

در حالی که عرضه همزمان روی PC و پلی استیشن در آینده احتمالاً ارقام بیشتری را به همراه خواهد داشت، روش فعلی انجام کارها به این معنی است که بازیکنان با هر دو پلتفرم ممکن است بازی را دو بار خریداری کنند و در دراز مدت به فروش و درآمد بالاتری منجر شود.

کارگردان کوری بارلوگ هر چقدر هم که موفق بوده است احساس می‌کند که این پورت بدون تلاش جمعی استودیوهای سونی امکان‌پذیر نبود. او گفت:

«فکر می‌کنم جمعی از استودیوها گفتند که این ایده واقعاً خوبی است. در نهایت، فکر می کنم به آن نقطه اوج رسید. زمانی که ما آنقدر پیشنهادات مختلفی می فرستادیم که می گفتند، “از شنیدن همه اینها خسته شده ایم. خوب، ما این کار را انجام می دهیم.” این یک روند است. هنوز هم به عنوان یک شرکت و به عنوان استودیوهای انفرادی در حال بررسی این موضوع هستید که چگونه این کار را انجام دهید و روند و استراتژی آن چگونه خواهد بود.»

 

 

شما موفق به بازی کردن این عنوان در PC شده اید؟

 

بیشتر بخوانید: نامزد های مراسم GDC Awards 2022 معرفی شدند

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x