بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر

بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر

بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر

به زودی بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر:Fantasy XIII , The Artful Escape و غیره

به  به روز رسانی ماهانه Game Pass خود خوش آمدید! ما چندین بازی عالی برای افزودن به لیست بازی  شما داریم ، مانند Final Fantasy XIII ، The Artful Escape و موارد دیگر که جز بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر هستن.

Craftopia (Game Preview) (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – September 2

شما وارد یک جزیره کوچک می شوید که مملو از حیوانات ، منابع و امکانات نامحدود است. آنچه شما در این بازی انجام می دهید کاملاً به شما بستگی دارد – جمع آوری منابع ، برداشت محصولات ، مبارزه با رئیس ، تسخیر دشمنان ، ساختن یک خانه دوست داشتنی ، باز کردن قفل جزایر جدید ، کاوش در جهان و موارد دیگر! وقتی بتوانید هر آنچه را که در آرزویش بودید انجام دهید ، چه خواهید کرد؟

Final Fantasy XIII (Console and PC)September 2

FF XIII

یکی از مهم ترین بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر Final Fantasy XIII یک بازی آرپیجی فانتزی است که در آن گروهی از انسان های شجاع در شهر آسمان آرمان شهر کوکون و دنیای اولیه پالس با سرنوشت مبارزه می کنند. نبردهای سریع و ماجراجویی بالا را در دنیای جدید مرموز دنبال کنید.

Signs of the Sojourner (Cloud, Console, and PC)September 2

SS2

یکی دیگر از موارد خوب لیست بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر زندگی باب در دست شماست! به صورت انفرادی یا با سه نفر از دوستان خود در این سیمک مبتنی بر فیزیک اسرار را کشف کنید و اسرار مرکز آزمایشگاهی Bossa Labs را کشف کنید ، صدها سطح ساخته شده توسط جامعه را کاوش کنید و حتی خود را با استفاده از ابزار ساخت سطح سندباکس ایجاد کنید. یا اگر ترجیح می دهید ، وقت خود را صرف تعویض تمام اندام باب با سر کنید.

Crown Trick (Console and PC) ID@Xbox – September 7

به قلمرو کابوسی خوش آمدید! قهرمان اصلی الی را در سفری خطرناک در سیاه چال های ایجاد شده از طریق روش ، با دقت در دشمنان و تله هایی که تنها زمانی حرکت می کنند حرکت می کند که اله به لطف مکانیک چرخشی منحصر به فرد Crown Trick حرکت می کند. برنامه ریزی استراتژیک برای هر حرکت برای زنده ماندن ، تسلط بر ترکیبی از مهارت ها ، Familiars و سلاح ها برای فرار از هزارتو.

Breathedge (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – September 9

Breathedge با الهام از Retrofuturism ، زیبایی شناسی شوروی و فیلم های کمدی تاریک ، نگاهی تازه به ژانر بقا است که شما را تحت کنترل یک پسر ساده به نام مردی قرار می دهد که خاکستر پدربزرگش را در مراسم تدفین کهکشانی حمل می کند و ناگهان خود را در وسط می بیند. از یک توطئه جهانی

Nuclear Throne (Console and PC) ID@Xbox – September 9

تخت هسته ای یک تیرانداز پس از آخرالزمانی شبیه roguelike از بالا به پایین است. راه خود را در میان مناطق بایر با سلاح های قوی بکشید و با جمع آوری اشعه ، اندام ها و توانایی های جدید را تغییر دهید. همه این کارها و کارهای دیگر می توانید انجام دهید اگر فقط در این بازی مهارت داشته باشید. آیا می توانید به تخت هسته ای برسید؟

The Artful Escape (Console and PC) ID@Xbox – September 9

TAF

یکی دیگر ا بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر یک اعجوبه نوجوان گیتار راهی , یک سفر روانگردان و چند بعدی می شود تا از شخصیت صحنه خود الهام بگیرد و با میراث یک افسانه مرده مردمی مقابله کند. بازیگران صدا توسط مایکل جانستون ، کارولین کینلی ، لنا هیدی ، جیسون شوارتزمن ، مارک استرانگ و کارل ویدرز.

اینو از دست ندید

Quake (Cloud, Console, and PC) – در حال حاضر روی گیم پس

جدا از بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر Quake که توسط id Software شرکت برنده ی چندین جایزه توسعه یافته است ، تیرانداز اول شخص شگفت انگیز و فانتزی تاریک اصلی است که الهام بخش بازی های FPS امروزی است. در حال حاضر ، نسخه معتبر ، به روز شده ، با قابلیت بازی متقابل و تقویت بصری بازی اصلی تک نفره ، چند نفره/همکاری را تجربه کنید.

Quake II (PC) – در حال حاضر روی گیم پس

Quake II که در ابتدا توسط id Software در سال ۱۹۹۷ منتشر شد ، یک تیرانداز اول شخص علمی تخیلی سریع است. بدون تعداد ، به تنهایی و در پشت خطوط دشمن ، شما باید دفاع استروگ را از بین ببرید و فرمانده آنها را ترور کنید تا آنها بتوانند به زمین حمله کنند.

Quake III Arena (PC) – در حال حاضر روی گیم پس

Quake III Arena که در ابتدا توسط id Software در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و توسط id Tech 3 طراحی شده بود ، یک تیرانداز عرصه سریع و رقابتی است که در آن به اندازه رفلکس های خود خوب عمل می کنید.

Halo Infinite Today را با Xbox Game Pass از پیش نصب کنید

سفر Spartan شما در Halo Infinite از ۸ دسامبر ۲۰۲۱ ، روی کنسول و رایانه شروع می شود. اعضای Xbox Game Pass می توانند Halo Infinite را از قبل نصب کنند تا آماده بازی روز اول در اینجا شوند!

خروجی های گیم پس

بعد از لیست بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر می رسیم به بازی هایی که به زودی Xbox Game Pass را ترک می کنند! مطمئن شوید که قبل از رفتن به این بازی ها علاقه نشان دهید. به یاد داشته باشید که از تخفیف عضویت خود برای ذخیره تا ۲۰ to برای ذخیره این موارد در کتابخانه خود استفاده کنید.

Forza Motorsport 7 که در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۱ اعلام شد ، فروشگاه ها و Xbox Game Pass را در ۱۵ سپتامبر ترک می کند.

September 13

Red Dead Online (Cloud and Console)

September 15

Company of Heroes 2 (PC)

Disgaea 4 (PC)

Forza Motorsport 7 (Cloud, Console, and PC)

Hotshot Racing (Cloud and Console)

The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics (Cloud, Console, and PC)

Thronebreaker: The Witcher Tales (Cloud and Console)

این بود بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر اگر از بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر خوشتون اومد حتماا نظراتتون رو برامون در مورد بازی های جدید گیم پس نیمه اول سپتامبر بنویسید که بهمون خیلی انرژی میده تا بازم براتون بازی های گیم پس رو در بخش اخبار سایت گیمریما براتون پوشش بدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x