سازنده Ed Boon ،Mortal Kombat بازی بعدی خود را افشا کرد.

سازنده Ed Boon ،Mortal Kombat بازی بعدی خود را افشا کرد.

Mortal Kombat

Ed Boon در مورد حرفه خود پس از ساخت Mortal Kombat صحبت می کند و می گوید که بازی بعدی NetherRealm Studio به زودی در راه است.

Mortal kombat

خالق Ed Boon ،Mortal Kombat، اخیراً در بیست و پنجمین نمایشگاه سالانه D.I.C.E به تالار مشاهیر AIAS معرفی شد. جوایز، او را در کنار دیگر اعضای تاثیرگذار صنعت بازی قرار می دهد. Boon که به همراه  Mortal Kombat John Tobias را خلق کرد، همیشه نسبت به تولید بازی‌های جدید در استودیو NetherRealm دلسرد بوده است، مخصوصاً وقتی صحبت از Mortal Kombat به میان می‌آید.

Mortal Kombat اولین بار در سال ۱۹۹۲ توسط Midway Games عرضه شد و به سرعت تبدیل به یک فرنچایز بزرگ جهانی شد. ماجراجویی شخصیت‌هایی مانند Scorpion، Sub-Zero، Liu Kang، Johnny Cage، و Sonya Blade به عناصر اصلی بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند، و سریال‌های مرگ‌بار وحشتناک به لحظات نمادین بازی ویدیویی تبدیل شده‌اند که بازیکنان به زودی آن‌ها را فراموش نکرده‌اند.

Mortal Kombat

آخرین نسخه از این سری، Mortal Kombat 11، در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و با موفقیت چشمگیری از نظر منتقدان همراه شد و نقدهایی برای Mortal Kombat 11 در تمجید از گیم‌پلی فوق‌العاده بود. با این حال، از آنجایی که بازی دیگر شخصیت‌های DLC یا به‌روزرسانی‌های بیشتری دریافت نمی‌کند، بسیاری اکنون مشتاقانه منتظرند استودیو NetherRealm چه زمانی از پروژه بعدی خود رونمایی کند.

در مصاحبه ای با Game Informer در پی D.I.C.E. جوایز، از Ed Boon در مورد آینده NeatherRealm پرسیده شد، و اظهار داشت که در حالی که او می‌داند که حدس و گمان‌های زیادی برای بازی بعدی او وجود دارد، به طرفداران اطمینان داده است که انتظار ارزش آن را دارد. در حالی که بون توضیح نداد که آیا این عنوان عنوان بعدی مرتال کمبت خواهد بود یا یک عنوان دیگر در سری بازی‌های مبارزه‌ای DC Comics، Injustice، نام هر دو عنوان را حذف کرد که نشان می‌دهد ممکن است یکی از آن دو فرنچایز باشد. سپس دوباره، ممکن است چیزی کاملاً متفاوت و غیرمنتظره باشد.

Mortal kombat

به سختی می توان گفت که آیا بازی بعدی در رادار NetherRealm، Mortal Kombat بعدی است یا خیر، زیرا خود بون خاطرنشان کرده است که هم Injustice فوق الذکر، از زمان Mortal Kombat 9 در سال ۲۰۱۱، عناوین مربوطه خود را به این سو و آن سو عوض کرده اند. با محبوبیت روزافزون فیلم اخیر مرتال کمبت، که برای دنباله آن سبز شده است، سود بردن از موفقیت فعلی این مجموعه بسیار منطقی است.

همانطور که گفته شد، مرتال کمبت همیشه بدون توجه به زمان ورود بعدی سری، موفقیت بزرگی داشته است. در حالی که بسیاری از طرفداران امیدوارند که انتظار برای بازی بعدی این مجموعه خیلی طولانی نباشد، امیدواریم سخنان اطمینان بخش بون، طرفداران را با امید فراوان برای دیدن قسمت بعدی در افق به زودی پر کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x