UFL

هر آنچه درباه بازی UFL میدانیم؛ رقیب جدیدی برای FIFA در راه است؟

UFL جدید ترین رقیب FIFA بزودی معرفی میشود

(Ultimate Football League)UFL جدیدترین عنوان فوتبالی از توسعه دهنده استرالیایی Strikerz Inc است. طرفداران اولین تیزر بازی خود را در Gamescom 2021 دریافت کردند و مشتاقانه منتظر اخبار بیشتری در مورد آن بودند. تا کنون، ما فقط اطلاعات کوچکی در مورد UFL از اطلاعیه ها، توییت ها و وب سایت Strikerz Inc دریافت کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

UFL Game

چه انتظاراتی از بازی میشود داشت؟

طی یک جلسه پرسش و پاسخ در توییتر، شرکت Strikerz به سوالاتی در مورد عنوان فوتبالی آینده خود یعنی UFL پاسخ داد. یک سوال در مورد امکان حالت های آفلاین مانند حالت شغلی بود.

«ما روی حالت اصلی بازی خود که آنلاین است بسیار متمرکز هستیم. زیرساخت های زیادی وجود دارد که باید به درستی اجرا شود تا بازی پایدار شود، اما UFL حالت آفلاینی دارد که می توانید با دوستان خود بازی کنید.»

فکر می کنم از این پاسخ اطلاعات زیادی به دست می آوریم. UFL احتمالاً در حالتی مشابه eFootball منتشر خواهد شد و تمرکز اصلی آن بر روی بازی آنلاین خواهد بود. با این حال، برخلاف eFootball، آنها به زیرساخت های بازی توجه ویژه ای دارند.

موتور بازی سازی این بازی نیز بر عهده Unreal Engine هست که اگر نگیم قوی ترین، بی شک یکی از قوی ترین موتور های بازی سازی حال حاضر هست که همین موضوع میتواند نوید بخش یک بازی خوب باشد. شاید تمام مشکلاتی که ما با گیم پلی FIFA مخصوصا در بخش آلتیمیت داریم در بازی UFL به لطف موتور قدرتمندش رفع شود موضوعی که خود توسعه دهندگان بازی به آن اشاره کردند.

نکته جالب توجه این است که توسعه دهندگان از سال ۲۰۱۶ مشغول ساخت آن هستند و این یعنی با نهایت دقت روی آن کار شده است. همچنین مانند eFootball بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

 

اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که UFL باید با آن دست و پنجه نرم کند بخش License هست. در این بخش چگونه عمل کردند؟

UFL

License های UFL

به نظر می رسد بیشترین خبری که از UFL دریافت می کنیم، توافقات بین بازیکنان و باشگاه ها است. تا کنون، وستهام یونایتد، اسپورتینگ لیسبون، شاختار دونتسک و باشگاه آلمانی بوروسیا مونشن گلادباخ به این بازی اضافه شده اند. ما جزئیات زیادی در مورد این معاملات نمی دانیم، اما می توانیم حدس بزنیم که این امر حقوق UFL را به باشگاه ها، آرم ها، استادیوم ها و نام ها اعطا می کند.

در کنار این همکاری ها، شرکت Strikerz با مهاجم لیورپول، روبرتو فیرمینو و بازیکن من سیتی، اولکساندر زینچنکو، قراردادهایی را امضا کرده است. این دو بازیکن سفیران رسمی این بازی هستند و با قیافه های رسمی خود در UFL حضور خواهند داشت.

طبق اخبار غیر رسمی اما، حدود ۵۰۰۰ هزار لایسنس برای باشگاه ها و ۶۵۰۰۰ لایسنس برای استت های بازیکنان مختلف برای UFL وجود دارد.

UFL West Ham Stadium

 

تاریخ عرضه

در طول جلسه پرسش و پاسخ، Strikers Inc به سؤال دیگری در مورد تاریخ انتشار بازی پاسخ داد.

«ما تاریخ را به اشتراک نمی گذاریم زیرا هنوز در حال کار روی آن هستیم. این واقعاً به عوامل مختلفی بستگی دارد و ما نمی خواهیم شما را با وعده های توخالی شمارا نا امید کنیم. به محض اینکه آماده شدیم، به همه خواهیم گفت. ما نیز به اندازه شما برای عرضه بازی مشتاق هستیم.»

در چند سال گذشته، بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 و Red Dead Redemption 2 با این مشکل مواجه شده‌اند و تاریخ انتشار آن را خیلی زود تعیین کرده‌اند و در نهایت باعث به تاخیر افتادن بازی می‌شوند. توسعه UFL در سال ۲۰۱۶ آغاز شد، بنابراین می توان حدس زد که ممکن است حداکثر در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ عرضه شود. هر زمان که تاریخ انتشار اعلام شود، در اینجا یعنی گیمریما حتما به شما اطلاع خواهیم داد. پس پیج و سایت مارا حتما چک کنید!

گیم پلی بازی UFL

اما بعد از مدت ها انتظار بالاخره در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ گیم پلی این بازی رونمایی میشود که آنجا مشخص میشود که آیا میتوان به آن امیدوار بود یا خیر. همچنین بعد از رونمایی گیم پلی نیز حتما به بررسی آن خواهیم پرداخت.

نکته جالب توجه البته به این خبر این بود که در پست اینستاگرامی این بازی که خبر منتشر شدن گیم پلی بازی را داده بود کریستیانو رونالدو  نیز برایشان کامنت گذاشته بود که باعث ایجاد یه سری شایعه برای قرارداد این دو باهم شده است.

 

 

بیشتر بخوانید: تمامی تغییرات اعمال شده Weekend League در FIFA 22

 

 

 

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x