jim ryan می گوید خریدهای بیشتری در راه است

jim ryan می گوید خریدهای بیشتری در راه است

jim ryan

jim ryan، رئیس سونی اینتراکتیو اینترتینمنت قول داده است که این شرکت به دنبال خرید گسترده در سال ۲۰۲۱، به خرید استودیوهای بیشتری در آینده ادامه خواهد داد.

سونی پنج استودیو را در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد و در سال ۲۰۲۲ تاکنون، قراردادهایی را برای خرید بانجی توسعه دهنده Destiny 2 اعلام کرده است.

و Jade Raymond’s Haven Studios.

jim ryan در آخرین پادکست پلی‌استیشن گفت یکی از راه‌هایی که پلی‌استیشن در حال رشد کسب‌وکار خود است، خرید است و طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که این روند ادامه پیدا کند.

jim ryan گفت: “ما از طریق خرید در حال رشد هستیم.

ما پنج استودیو را در طول سال ۲۰۲۱ خریداری کردیم.

در حال مذاکره با Bungie هستیم.

و برنامه های بیشتری داریم.”

jim ryan این خبر را طی یک اظهارنظر گسترده‌تر در مورد اینکه چرا نسخه جدید پلی‌استیشن پلاس سونی مانند Xbox Game Pass نسخه‌های جدیدی را در روز اول اضافه نمی‌کند، اعلام کرد.

همانطور که او در اوایل این هفته گفت، رایان توضیح داد که سونی نسخه‌های جدید را در روز اول در سرویس اشتراک قرار نمی‌دهد زیرا سرمایه‌گذاری در بازی‌ها و استودیوها به یک “چرخه فضیلت‌انگیز” منجر می‌شود که در آن موفقیت باعث موفقیت می‌شود.

سونی می‌خواهد بازی‌هایی بزرگ‌تر، بهتر و روایت‌های بهتر بسازد، و رایان می‌گوید که پایبندی به مدل سنتی پولی راهی برای حفظ این چرخه دست نخورده در آینده است.

قرار دادن این بازی‌ها بلافاصله پس از انتشار در یک سرویس اشتراک، این دایره با فضیلت را شکسته است.

و ما نمی‌توانیم به روشی که در حال حاضر می‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم. ” او گفت. ما به رویکردی که داریم پایبند خواهیم بود، رویکردی که در طول سالیان متمادی به خوبی به ما خدمت کرده است.

در سال ۲۰۲۱، سونی والکری اینترتینمنت، هاوس مارکک، بلوپوینت، فایرسپایت و نیککس را خرید.

همچنین در سال ۲۰۲۱، سونی ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر در استودیوی Fortnite Epic Games سرمایه گذاری کرد.

در حالی که برنامه جدید PS Plus سونی در روز اول عرضه جدیدی نخواهد داشت، به اعضا امکان دسترسی به کاتالوگ بازی های PS4 و PS5 و همچنین کتابخانه ای از عناوین کلاسیک را می دهد که بعداً اعلام می شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x