ساخت نسخه نسل بعد Witcher 3 رها نشده است!

Witcher 3 هنوز مهمه!

witcher-3-game

CD Projekt Red اعلام کرده است که نسخه نسل بعدی The Witcher 3 تا اطلاع بعدی به تعویق افتاده است، اما تماس اخیر سرمایه گذاران اصرار نشان میدهد که این بازی به اصطلاح رها نشده است. به گزارش PC Gamer در اوایل این هفته، تماسی با سرمایه‌گذاران برقرار شد که در آن Michał Nowakowski، معاون ارشد توسعه شرکت CD Projekt درباره وضعیت نسخه نسل بعدی The Witcher 3 صحبت کرد:

“من به خبر هایی که اینجا و آنجا در اینترنت ظاهر می شد نگاه می کردم و یکی را دیدم که واقعاً توجه من را به خود جلب کرد که این بود: “Witcher 3 نسل بعدی به آینده ای بسیار دور به تاخیر افتاد و بازی در Develpment Hell افتاده است” که نواکوفسکی گفت: “من می خواهم بگویم که این واقعیت نیست. همچنین اشاره های زیادی وجود دارد که ما قصد داریم در June سال آینده یا چیزی شبیه به آن، بازی را عرضه کنیم کخ کاملاً اینطور نیست.”

نواکوفسکی در ادامه تاکید می کند که نکته اصلی استودیو این بود که توسعه در داخل تغییر کرده است.

“بازی قرار است در داخل خانواده استودیو خودمون به پایان برسد. ما در حال ارزیابی زمان خود هستیم، این نیاز به کمی تحقیق دارد و این تمام چیزی است که ما می گوییم. هیچ کس نمی گوید که بازی با فاصله زمان زیادی  به تعویق افتاده است. این همه آن چیزی است که می توانم در مورد نسل بعدی ویچر بگویم، اما من واقعاً می خواهم بر این واقعیت تأکید کنم.”

Witcher 3

به گفته Adam Kicinski، مدیر عامل مشترک CD Projekt، همچنین ممکن است در واقع کار زیادی برای انجام ارتقای نسل بعدی باقی نمانده باشد. وقتی از او پرسیدند که چند توسعه‌دهنده برای تکمیل پروژه مورد نیاز است، او پاسخ داد «تعداد زیادی نیست»، تخمین می‌زند که حدود ۱۵ نفر هستند و در کنار آن، برخی از کارکنان پشتیبانی خارجی نیز وجود دارند.

او همچنین گفت که انجام این پروژه به صورت داخلی تاثیری بر توسعه بازی بعدی این استودیو نخواهد داشت. جای تعجب نیست که زمان یا رویدادی برای عرضه آن اعلام نشد، اما حداقل می

دانیم که در ماه June یا چیزی شبیه به آن عرضه نمی شود.

به هر حال طرفداران سری بازی های The Witcher بیشتر باید صبر کنند.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x