هر آنچه که در مورد 30th anniversary بازی destiny 2 باید بدانید

هر آنچه که در مورد ۳۰th anniversary بازی destiny 2 باید بدانید

با تولد ۳۰ سالگی استدیو بانجی، در داخل بازی destiny 2 رویدادی برای جشن گرفتن این مناسبت لایو شد با ما همراه باشید تا هر آنچه که در مورد ۳۰th anniversary بازی destiny 2 باید بدانید را به شما بگوییم.

پک ۳۰th anniversary

30th armor

برای جشن گرفتن این رویداد bungie در ابتدا یک پک به عنوان ۳۰th anniversary pack که علاوه بر grasp of avarice dungeon (که کمی جلوتر آنرا بررسی می کنیم) یک سری emote ها و ornament هایی از بازی های قبلی استدیو bungie در آن قرار دارد را به destiny 2 اضافه کرده.

شما می توانید این پک را با قیمت ۲۵$ به صورت جدا خریداری کرده و یا با باندل witch queen آنرا خریداری کنید.

Dares of eternity

dares of eternity

این activity برای همه رایگان بوده و نیازی به خرید ۳۰th anniversary pack برای تجربه آن ندارید.

در این activity شما به همراه ۵ نفر دیگر به مقصدی جدیدی که در realm of the nine قرار دارد سفر می کنید و Xur (یکی از vendor های معروف destiny 2) را به همراه یک اسب که Xur او را فقط به عنوان starhorse (یک اسب که از ستاره ساخته شده و تا به حال در destiny 2 مشاهده نشده) صدا می کند آشنا می شوید.

juan

این activity مانند یک game show در دنیا destiny 2 عمل می کند و در آخر یک سری loot که سلاح های دیگر بازی های bungie (مانند halo 2) می باشد را دریافت می کنید.

grasp of avarice

grasp of avarice

همانطور که قبلا گفتیم برای تجربه این dungeon نیاز به ۳۰th anniversary pack دارید اما نکته جالب این dungeon تم آن بوده.

grasp of avarice چهارمین dungeon بازی destiny 2 است که با تم دزدان دریایی خود، loot های مختلفی از گذشته استدیو bungie را در خود قرار داده و همچنین بعضی از سلاح های مورد علاقه مردم از بازی destiny 2 مانند Eyasluna و Gjallarhorn (در ادامه مقاله بیشتر این سلاح را توضیح می دهیم) نیز در این dungeon به بازی اضافه شده.

easter egg های مختلفی در این dungeon برای ۳۰th anniversary پک قرار گرفته، از sparrow racing برای scourge of the past گرفته تا اسم هایی که به بعضی از boss fight های این dungeon داده شده تا مانند bossfight های بازی های دیگر bungie شود.

بازگشت Gjallarhorn

gjallarhorn

سلاح Gjallarhorn یکی از معروف ترین سلاح های دنیا destiny است و حتی در destiny 1، به پایان رساندن بسیاری از raid ها بدون داشتن این سلاح کار بسیار سختی بود.

برای بدست آوردن این سلاح نیاز دارید که اول ۳۰th anniversary pack را خریداری کنید و سپس quest مخصوص این سلاح را در grasp of avarice به پایان برسانید. 

لازم است بگوییم که بعد از انجام دادن quest شما یک ornament نیز برای Gjallarhorn دریافت می کنید.

quest رایگان Forerunner

forerunner exotic

جدا از Gjallarhorn شما در ۳۰th anniversary یک سلاح exotic دیگر با تم بازی های قبلی bungie دریافت می کنید و این سلاح جای مخصوصی در قلب خیلی از کسانی که بازی های bungie را تجربه کردند داره، این سلاح اولین سلاح master chief در بازی halo combat evolved هستش.

بعد از انجام دادن dares of eternity برای اولین بار، این quest از طرف Xur برای شما بازی می شود و شما با انجام دادن یک سری مراحل می توانید این سلاح را از cryopod  شخصیت master chief برای خود باز کنید.

این سلاح همچنین انیمیشن equip کردن آن از بازی halo combat evolved را همراه با خود دارد و exotic perk آن headshot damage بیشتر است که در combat evolved نیز اینچنین بود.

این بود نگاهی به هر آنچه که در مورد ۳۰th anniversary بازی destiny 2 باید بدانید اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و همچنین برای اخبار بیشتر به این لینک بروید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x