Apex Legends

ورژن PS5 بازی Apex Legends به زودی منتشر خواهد شد

Apex Legends PS5 Version

طرفداران بازی Apex Legends به گوش باشند که نسخه PS5 این بازی بزودی منتشر خواهد شد که شامل بهبود بازی نیز خواهد بود. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات بیشتر این  خبر بپردازیم.

Apex Legends

 

 

Apex Legends یک بازی شوتر قهرمانانه بتل رویال است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. در فوریه ۲۰۱۹ برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و در مارس ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی نیز مانند فورتنایت رایگان است و میتوانید به صورت Free-To-Play آن را بازی کنید.

اما اخیرا خبر هایی منتشر شده است که حاکی از منتشر شدن ورژن PS5 این بازی در آینده ای نزدیک است. همچنین شاید نسخه Xbox Series X/S آن نیز در راه باشد.

با توجه به اطلاعات فایل موجود در PSN، کاربران پلی استیشن ۵ ممکن است نیازی به انتظار برای نسخه Native بازی Apex Legends نداشته باشند.طبق گفته PlayStationSize، هنگام جستجوی PSN برای به روز رسانی، ورودی PS5 با حجم دانلود بیش از ۸۰ گیگابایت بدون به روز رسانی پیدا شد.

این می تواند به این معنی باشد که نسخه PS5 بازی قریب الوقوع است، و همچنین به این معنی است که احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که نسخه Xbox Series X/S تقریباً در همان زمان (اگر نه در همان روز) عرضه شود.

این بازی در حال حاضر با هر دو کنسول PS5 و Xbox Series X/S سازگار است، اما نسخه Native آن خوب خواهد بود، چه در مورد کنسول‌ها که زمان بارگذاری سریع، وضوح بالاتر و نرخ فریم بهتری دارند.

Respawn در گذشته گفته بود که نسخه نسل بعدی شوتر  در دست ساخت است و EA نیز این موضوع را تایید کرد. همچنین، بازی کراس پلتفرمی نیز در دست ساخت است، بنابراین شاید این ویژگی کوچک زیبا در کنار نسخه‌های نسل جدید راه‌اندازی شود.

به نظر می رسد فصل ۱۲ زمانی است که نسخه های Native بازی ممکن است منتشر شوند. تاریخ عرضه برای این فصل هنوز تایید نشده است، اما با گذشت زمان نبرد فعلی، فصل ۱۱ انتظار می رود در ۸ فوریه یا حوالی آن به پایان برسد. بنابراین، ممکن است خیلی زود به پایان برسد.

با ما همراه باشید تا وقتی زمان دقیق عرضه آنها قطعی شد، مطلع شوید!

 

 

بیشتر بخوانید: نامزد های مراسم GDC Awards 2022 منتشر شدند

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x