پشتیبانی Dying Light 2 حداقل 5 سال دوام خواهد داشت.

پشتیبانی Dying Light 2 حداقل ۵ سال دوام خواهد داشت.

Techland قول داده است که از Dying Light 2: Stay Human برای حداقل پنج سال با داستان‌ها، مکان‌ها، رویدادها و آیتم‌های درون بازی جدید پشتیبانی کند.

dying

اوایل این هفته، Techland

اوایل این هفته، Techland کمپین روابط عمومی را برای دنباله بقای اول شخص زامبی خود، Dying Light 2: Stay Human، افزایش داد و هفته را با بیانیه ای بسیار جسورانه به پایان رساند.

توسعه‌دهنده لهستانی امروز در توییتر اعلام کرد که تضمین می‌کند حداقل تا پنج سال آینده از بازی در مسیر داستان‌ها، رویدادها، مکان‌ها و آیتم‌های جدید در بازی پشتیبانی می‌کند.

Techland با اولین Dying Light یک سابقه اثبات شده دارد. هفت سال پس از عرضه اولیه، به پشتیبانی از آن بازی با ترکیبی از محتوای پولی و رایگان، از جمله الحاقات چندگانه DLC مانند توسعه خوب The Following، ادامه داده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا DLC های جدید Dying Light 2 مانند بازی اصلی مدیریت می شوند یا خیر.

Techland این هفته با ادعای اینکه بازیکنان برای تکمیل دنباله زامبی جهان باز به «حداقل ۵۰۰ ساعت» نیاز دارند، به آب داغی دست پیدا کرد. پس از دریافت ضربه‌ای جدی از طرفداران، به سرعت از آن نظر عقب نشینی کرد و توضیح داد که تنها زمانی طول می‌کشد که بازیکنان داستان اصلی و هر تلاش جانبی را تکمیل کنند، هر آیتم را پیدا کنند و هر قسمت از جهان را کاوش کنند.

dying

اگر بازیکنان تصمیم بگیرند که

اگر بازیکنان تصمیم بگیرند که فقط خط داستانی اصلی را تکمیل کنند، باید فقط حدود ۲۰ ساعت طول بکشد تا به پایان برسد، و آن دسته از طرفدارانی که می خواهند به داستان اصلی و همچنین تمام ماموریت های جانبی دست بزنند، باید انتظار داشته باشند که ۸۰ ساعت یا بیشتر از وقت آزاد خود را از دست بدهند. Techland توضیح داد: «Dying Light 2: Stay Human» برای بازیکنانی با سبک‌های گیم‌پلی متفاوت و ترجیحات مختلف طراحی شده است تا جهان را که به نظرشان مناسب است، کشف کنند.

در طول سری پخش زنده پیش از عرضه Techland برای Dying Light 2، سازنده حالت چهار نفره بازی را به نمایش گذاشت. یکی از ویژگی‌های کلیدی، توانایی بازیکنان در حفظ اقلام شخصی و پیشرفت در هنگام پیوستن به بازی‌های دیگر بازیکنان خواهد بود. انتخاب‌های داستانی منتقل نمی‌شوند، اما اگر یکی از آنها در حالت Co-op مطرح شود، هر بازیکن یک رای خواهد داشت و میزبان بازی حرف آخر را در مورد نتیجه می‌زند.

dying

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x