Fortnite new skins

کارکتر های Assassin’s Creed به Fortnite می آیند

شخصیت های Ezio و Eivor در Fortnite

Fortnite

از ۷ آوریل، دو شخصیت جدید به‌صورت مخفیانه وارد Fortnite می‌شوند. از سری Assassin’s Creed، می‌توانیم Stallion ایتالیایی Ezio Auditore و همچنین Eivor Varinsdottir را در قالب لباس شخصیت‌ها به بازی اضافه کنیم. علاوه بر این، طرفداران Assassin’s Creed می توانند تبر ، اسپری، Emote، گلایدر و موارد دیگر را در بازی اکشن محبوب یوبی سافت به دست آورند. کسانی که مشتاق به گرفتن Ezio هستند، می توانند از ۷ آوریل، ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت شرقی این کار را انجام دهند.
از سوی دیگر، اگر به دنبال لباس مدرن‌تر شخصیت Assassin’s Creed هستید، Eivor Varinsdottir در همان زمان و تاریخ فوق وارد فروشگاه می‌شود. با این حال، در حالی که با Eivor تیغه‌های مخفی دریافت نمی‌کنید، می‌توانید از طریق Raven Clan Pickaxe سپر پشتی Eivor را بگیرید. اگر می‌خواهید ظاهر وایکینگ‌ها را به سطح بعدی ببرید، همچنین می‌توانید گلایدر Wolf-Kissed Longboat Glider را به‌طور جداگانه از فروشگاه بگیرید.
Fortnite

یکی از افزودنی‌های ویژه اضافی با کیت Eivor، ایموت وایکینگ War Cry است که فقط در صورتی می‌توان از آن استفاده کرد که تبر Raven Clan و/یا شیلد bling را داشته باشید. برای کسانی که تصور می‌کنند که می‌توانند از پس هزینه‌های آن برآیند، می‌توانید همه اینها و موارد دیگر را در Tales from the Animus باندل دریافت کنید. این باندل است که چند اسپری و بنر اضافی برای تکمیل ظاهر شما اضافه می کند.

اگر می‌خواهید این پوسته‌ها را انتخاب کنید، اما اما خیلی وقت پیش از Fortnite خداحافظی کردید، اکنون زمان خوبی است که به لطف حالت Zero Build که اخیراً به بازی اضافه شده است، دوباره وارد بازی شوید.

نظر شما چیه؟

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x