رکورد Back 4 Blood Beta در تعداد بازیکن همزمان!

رکورد Back 4 Blood Beta در تعداد بازیکن همزمان!

رکورد Back 4 Blood Beta در تعداد بازیکن همزمان!

 

بدون شک و تردید ، افراد در جستجوی تجربه ی عنوانی مثل Left 4 Dead هستند، جانشین معنوی Turtle Rock یعنی Back 4 Blood ، در دوره بتا آخر هفته گذشته ازمرز ۱۰۰،۰۰۰ بازیکن همزمان گذشت.

 

 Back 4 Blood برای افرادی که بازی را پیش سفارش کرده بودند یا کلیدهای بتا را خریداری کرده بودند  در دسترس بود و این بازی ساعاتی پس از در دسترس قرار گرفتن نسخه ی بتا، به سرعت در لیست ۱۰ بازی برتر  Steam در هفته گذشته قرار گرفت.

رکورد Back 4 Blood Beta در تعداد بازیکن همزمان!

در حالی که این بتا امروز به پایان می رسد، Turtle Rock  دومین نسخه پیش از انتشار این آخر هفته را اجرا می کند که از پنجشنبه ۱۲ آگوست شروع می شود. این نسخه قفل نمی شود، یعنی عموم مردم به آن دسترسی خواهند داشت بنابراین انتظار میرود تعداد بازیکنان به صورت نجومی برای تست نسخه ی بتا افزایش یابد.

 Back 4 Blood که توسط توسعه دهنده اصلی Left 4 Dead ایجاد شده است، مطمئناً به نظر می رسد دارای تمام نشانه های جانشین شایسته مجموعه ی شوتر- زامبی محور Valve است.

اما منتقدات و تجلیل گران دنیای گیم هنوز شک دارند که بازی Back 4 Blood می تواند به راستی میراث Left 4 Dead  را زنده نگه دارد؟ ، باید منتظر بود و دید با شکسته شدن رکورد Back 4 Blood Beta در تعداد بازیکن همزمان آیا این عنوان میتواند به موفقیت های برادر بزرگتر خود یعنی LEFT 4 DEAD برسد یا خیر !

رکورد Back 4 Blood Beta در تعداد بازیکن همزمان!

” Back 4 Blood  در هنگام عرضه کاملا آنلاین خواهد بود ، اگرچه Turtle Rock در حال بررسی امکانات حالت آفلاین است “

 از طرف دیگر ، هر DLC که در آینده خواهد شد، در صورتی که یک نفر در تیم شما مالک آن باشد، نیازی نیست که همه دوستان شما برای آن DLC  هزینه کنند و حتما آن را بخرند و میتوانید با DLC که شما تهیه کرده اید از بازی لذت بیشتری ببرید!

 

با گیمریما همراه باشید و برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x