Battlefield 2042 هنوز با قیمت کمتر از 20 دلار به فروش می رود.

Battlefield 2042 هنوز با قیمت کمتر از ۲۰ دلار به فروش می رود.

Battlefield 2042

ممکن است Prime Day تمام شده باشد، اما پس‌اندازها متوقف نشده است زیرا اعضای Prime می‌توانند Battlefield 2042 را با کمتر از ۲۰ دلار انتخاب کنند.

battlefield-2042

حتی با پایان یافتن فروش پرایم دی آمازون، هنوز شانس زیادی برای اعضای آمازون پرایم وجود دارد که در طول فروش، پول بیشتری به دست آورند. تبلیغات سالانه تخفیف هایی را برای همه چیز از سخت افزار بازی گرفته تا تلویزیون ارائه می کند. اکنون، آمازون در حال ارائه یک معامله بزرگ برای یکی از بزرگترین نسخه های سال گذشته، Battlefield 2042 است.

در حالی که فروش آمازون تخفیف‌های عمده‌ای را در سراسر سایت ارائه می‌دهد، بازی هنوز یک تمرکز جدی برای بازار آنلاین بوده است. جشن‌های پرایم روز ۲۰۲۲ با مجموعه‌ای از ۳۰ بازی رایگان که برای اعضای Prime گنجانده شده است، امتیازات پاداش زیادی را برای گیمرها به همراه داشته است. در میان این معاملات بازی، طرفداران همچنان می توانند یک نسخه از Battlefield 2042 را با تخفیف بزرگ دریافت کنند.

رویداد اصلی Prime Day ممکن است به پایان رسیده باشد، اما Battlefield 2042 همچنان شاهد کاهش قیمت عمده برای نسخه های فیزیکی خود است. طرفدارانی که به دنبال خرید Battlefield 2042 در کنسول های مدرن هستند، می توانند نسخه PS5 یا Xbox Series X را با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار خریداری کنند که ۷۱ درصد تخفیف از قیمت استاندارد ۷۰ دلاری دارد. نسخه آخرین نسل همچنین دارای تخفیف با طرفداران Battlefield در PS4 است که می توانند بازی را با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار دریافت کنند.

ممکن است پرایم روز به پایان برسد، اما پس انداز آمازون حتی پس از آن نیز ادامه دارد. بازی‌های EA در سراسر سایت مانند Grid Legends هنوز هم کاهش قیمت عمده دارند. آمازون همچنان تخفیف‌های زیادی برای لوازم جانبی مانند کنترلر DualSense PS5 دارد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Battlefield 2042 هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x