Aliens یک بازی ترسناک جدید میگیرد

دورانی طلایی برای طرفداران Alien

Alien Photos

اگر تا به حال خواستید با یک Xenomorph از نزدیک آشنا شوید، پس Survios یک بازی برای شما دارد. توسعه دهنده Raw Data and Creed: Rise to Glory اخیرا اعلام کرده است که با همکاری ۲۰th Century Games در حال کار برای ساخت یک بازی اکشن ترسناک کاملاً جدید و تک نفره بر اساس فرنچایز Aliens است.

متأسفانه، هنوز حتی تریلر یا حتی اسکرین شات  ازش نداریم، اما به نقل از (Game Informer) Survios  اطمینان داده است که حین San Diego Comic-Con در تاریخ ۲۱ جولای(۳۰ تیر) در “Alien: Expanding a Dark and Frightening Universe”  بیشتر درباره بازی خواهیم شنید. البته به لطف توضیح مختصری که در وب سایت رسمی Survios وجود دارد، ما کمی در مورد بازی می دانیم.

Alien

طبق توضیحات، این بازی جدید Aliens داستانی اوریجینال خواهد داشت و بین Alien و دنباله هایش اتفاق خواهد افتاد. شما به عنوان یک سرباز  باتجربه جنگ بازی خواهید کرد که چندان علاقه ای به Xenomorphs ندارد، اما این توضیحات به ما نمی گوید که آیا اون کارکتر قابل بازی یک شخصیت از قبل شناخته شده است یا یکی از ساخته های جدید خود Survios است.

این بازی که تاریخ انتشارش مشخص نشده است، احتمالا برای PC، کنسول‌ها و واقعیت های مجازی(VR) عرضه می‌شود. اما در حال حاضر مشخص نیست که کدام پلتفرم‌های خاص. همچنین مشخص نیست که آیا این مانند تقریباً تمام عناوین قبلی Survios منحصر به سیستم های VR است یا خیر. اگرچه، جدیدترین عنوان این توسعه دهنده (Big Rumble Boxing: Creed Champions) اصلاً اصلا از VR پشتیبانی نمیکرد، بنابراین می توانیم یک تجربه معمولی Aliens را داشته باشیم اما با نوعی پشتیبانی از VR که  اختیاری است.

Alien Game

این عنوان را نباید با یکی دیگر از بازی های Aliens(Aliens: Dark Descent) که توسط Tindalos Interactiveدر حال ساخت است، اشتباه گرفت. Dark Descent که پیش تر در Summer Game Fest معرفی شد، به نظر می‌رسد عنوانی اکشن تر باشد که یادآور موجودات Diablo است. ما تاریخ انتشار خاصی برای این بازی نداریم، اما انتظار می رود در سال ۲۰۲۳ برای PC، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شود. دو سال آینده برای طرفداران Aliens بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x