جزئیات آپدیت ۴٫۰ بازی Battlefield 2042

تغییرات بسیار زیاد Battlefield 2042 در آپدیت هفته آینده

آپدیت ۴٫۰ برای Battlefield 2042 هفته آینده منتشر می‌شود، و طبق گفته DICE، می‌توانید انتظار بیش از ۴۰۰ رفع باگ ها، individual fixes و بهبود کیفیت بازی را داشته باشید. در حالی که Patch note ها در ابتدای هفته آینده منتشر خواهند شد، مدیر انجمن Kevin Johnson مقداری از آنچه را که باید انتظار داشت در توییتر به اشتراک گذاشت.

Battlefield patch 4.0 note

برای اولین بار، Rao و Paik ویژگی های خود را به روز می کنند. همچنین، Sundance اصلاحاتی برای Grenade Belt خود دریافت کرده است که امکان دستیابی بهتر به هدف نارنجک‌های ضد زره را در نزدیکی خود می‌دهد.

Ribbon ها به منظور امکان باز کردن آسان‌تر قفل در حالت‌هایی مانند Rush بهینه‌سازی شده‌اند و XP برای اقدامات پشتیبانی و Teamplay در بازی نیز متعادل شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که کار گروهی همچنان از اولیت بالایی برخورد دار است.

Vehicular Warfare متعادل شده است و تغییرات هدفمندی در Bolte انجام شده است تا اطمینان حاصل شود که Infantry/Vehicle هنوز مورد توجه است.

همچنین می‌توانید در هنگام خروج از خودرو و پشت سر گذاشتن موانع نزدیک، انتظار رفع اشکال نسبت به باگ ADS را داشته باشید.

battlefield-2042-dozer

DICE از زمان انتشار Battlefield 2042 روی بازی کار کرده است، همه چیز را اصلاح کرده و سعی کرده آن را برای بازیکنان جذاب‌تر کند، زیرا بازیکنان به شدت از این بازی ناراضی هستند و خیلی ها آن را یک بازی نا امیدکننده میدانند. از آنجایی که استودیو سخت در تلاش است تا این اصلاحات گسترده را در بازی ایجاد کند، سیزن اول را به اوایل تابستان موکول کرد.

هنگامی که سیزن اول منتشر شود، سالی را آغاز می کند که استودیو قول می دهد چهار سیزن ، چهار Specialist جدید و مکان های جدید را همراه با محتوای جدید بیشتر ارائه دهد.

به نظرتون Battlefield 2042 میتونه با این آپدیت ها خوب بشه؟

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x