همکاری EA و مارول برای طراحی کارت های FIFA 23

فوتبالیست های ابرقهرمان در FIFA 23

FUT Heroes

FIFA 23 قرار است از بین برخی بازیکنان قدیمی دنیای فوتبال، ابرقهرمانان مارول بسازد.  این بازیکنان در قالب قهرمانان محبوب تیم نهایی فیفا هستند. این کارت مخصوص آلتیمیت هستند و مخصوص جام جهانی که در آبان شروع میشه طراحی شده اند. نسخه های پایه این کارت ها (بدون اینفورم) درست از زمان انتشار بازی در دسترس خواهند بود.

EA در بیانیه رسمی خودش گفت:

الکترونیک آرتز و مارول اعلام کردند که با یکدیگر همکاری می کنند تا گروه جدیدی از قهرمانان تیم نهایی FIFA را در بازی EA Sports FIFA 23 به میدان بیاورند که از کامیک های مارول الهام گرفته شده است. این همکاری بین دو تا از بزرگترین برندهای سرگرمی جهان، خیلی از علاقه‌مندان را به وجد خواهد آورد و در کنار قهرمان های شگفت‌انگیز مارول، قهرمان های مختلفی رو میبینید.

Park Ji-Sung

اما همکاری بین EA و مارول فراتر از کارت ها است. EA میگوید:

این همکاری شامل موارد دیگری می‌شود که مربوط به قهرمانان مورد علاقه طرفداران است که به عنوان قهرمان‌های الهام‌گرفته از مارول جاودانه می‌شوند؛ از جمله تیفو، کیت تیم ها ، توپ و موارد دیگر. طرفداران همچنین می‌توانند یک کتاب کمیک آنلاین قهرمانان مارول را دریافت کنند.

تا به امروز ۸ Hero برای فیفا معرفی شدند: یحی توره (لیگ انگلیس)، پارک جی سونگ (لیگ انگلیس)، کاروالیو (لیگ انگلیس)، مارکیزیو (سری آ)، دیگو فورلان(لالیگا)، لوسیو (بوندسلیگا)،رافائل مارکز(لالیگا)، ماسکرانو(لیگ انگلیس). البته این ها همه کارت ها نیستند بلکه در ادامه نیز کارت های بیشتری معرفی میشوند.

Marvel Heroes

FIFA 23 روز ۸ مهر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. همانطور هم شاید تا به الان بدونید، این آخرین سری این بازی است که با نام FIFA عرضه میشود و از سال ۲۰۲۴ نامش به EA Sport FC  تغییر میکند. در طی این یک ماه اخیر هم EA با دادن تریلر های مختلف جزئیات بیشتری از بازی رو به ما داد که آنها رو پوشش دادیم:

نگاهی به FIFA 23

تکنولوژی HyperMotion 2 در FIFA 23 چطوری کار میکنه؟

جزئیات کریر مود FIFA 23

جزئیات آلتیمیت تیم در FIFA 23

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x