Battlefield 3 Reality Mod اواخر این ماه منتشر می شود.

Battlefield 3 Reality Mod اواخر این ماه منتشر می شود.

تیم مددرهایی که بر روی مود عظیم Battlefield 3 Reality Mod کار می کنند، پس از ۷ سال توسعه، در اواسط جولای عرضه می شود.

Battlefield 3 Reality Mod

پس از شکست در Battlefield 2042، کهنه‌سربازان فرنچایز ممکن است مشتاق روزهای Battlefield 3 و جانشین فوری آن باشند. این بازی‌ها با تجربه‌های نسبتاً ساده‌تر و باریک‌تر FPS چند نفره، از تسلیم شدن در برابر برخی از ایرادات سال Battlefield 2042 که به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته بودند، اجتناب کردند و همچنان مورد توجه جامعه قرار می‌گیرند.

بنابراین، خبر خوبی است که Battlefield 3 در آستانه دریافت یک مود جدید چندنفره است که هفت سال است در حال توسعه بوده و توسط بیش از ۸۰ مشارکت کننده در این مدت تولید شده است. بازی مورد انتظار Battlefield 3: Reality Mod عملاً دنباله‌ای بر پروژه واقعیت Battlefield 2 است و از بسیاری از اصول طراحی مشابه پیروی می‌کند تا یک بازنگری کامل در گیم‌پلی با محتوای جدید برای راه‌اندازی ارائه دهد.

در حالی که Battlefield 2042 برخی چیزها را به درستی انجام داد، خود بازی بسیاری از طرفداران کهنه‌کار این فرنچایز را از حلقه اصلی گیم‌پلی ناامید کرد. از باگ‌های همیشگی گرفته تا کمبود محتوای عجیب، بسیاری از بازیکنان پایه بازی به سادگی آنقدرها باقی نمانده بودند. در عوض، بازی Battlefield 3 با گیم‌پلی کلاسیک و مبتنی بر بتلفیلد هماهنگی بیشتری دارد که طرفداران فرنچایز قبلاً انتظار آن را داشتند و قرار است در ۱۷ جولای عرضه شود. توسعه دهندگان Reality Mod می‌خواستند یک بازی واقعی خلق کنند. ، تجربه ای همهجانبه که بر سیستم جنگی ترکیبی تسلیحات Battlefield 3 تاکید می کند.

تریلر Battlefield 3: Reality Mod

Battlefield 3

از آنجایی که بعید به نظر می رسد که Battlefield 3 به این زودی بازسازی شود، گیمرهایی که عاشق این تکرار خاص از این فرنچایز هستند، ممکن است به جای Reality Mod ثبت نام کنند. علاوه بر بازسازی کامل رابط کاربری و مکانیک‌های گیم‌پلی بازی، دارای یک چرخه شبانه روزی کامل ۲۴ ساعته، محتوای کاملاً جدید (مدل‌ها، نقشه‌ها و غیره) و پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ بازیکن در یک سرور واحد است.

بعد از اینکه مشخص شد که Battlefield 6 خیلی از BF3 الهام گرفته نشده است، پروژه های اجتماعی مانند Reality Mod اهمیت بیشتری پیدا کردند. DICE هنوز هم می تواند ۲۰۴۲ را برگرداند، اما اگر چنین اتفاقی بیفتد، این یک تعهد اساسی خواهد بود و نتیجه نهایی هنوز کاملاً ناشناخته خواهد بود. از آنجایی که Reality Mod از هر دو نسخه Origin و Steam از Battlefield 3 پشتیبانی می‌کند، بازیکنان می‌توانند به سادگی این مد را دانلود کرده و به جای آن در تاریخ ۱۷ جولای به هر یک از سرورهای موجود بپیوندند.

شایعات مربوط به اجرای Battlefield 2042 توسط یک گروه اسکلت قبلاً توسط EA سرنگون شده است، اما باید دید که آیا این پروژه به طور کامل به جامعه گسترده‌ تر Battlefield منتقل شده است یا خیر. در این میان، طرفداران گیم‌پلی کلاسیک Battlefield باید با Reality Mod منتظر چیزی باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Battlefield 3 اکنون برای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر شده است. Reality Mod برای PC در دسترس خواهد بود.

 

نوشته های مرتبط

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x