Dead by Daylight

Killer و Survivor جدید در (۲۲)Dead by Daylight XXI

هر آنچه در مورد  Portrait of a Murder  در Dead by Daylight می دانیم

Dead by Daylight

 

Dead by Daylight به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از یک قاتل بی‌رحم که توسط بازیکن دیگری کنترل می‌شود، فرار کنند، و سپس بازیکن دیگری آنها را شکار می‌کند. اکنون یک قاتل جدید به نام The Artist در حال پیوستن به Dead by Daylight است.

محبوبیت Dead by Daylight در سال های اخیر افزایش یافته است، زیرا تعداد بیشتری از Killers به ​​فهرست اضافه شده اند. Killers in Dead by Daylight واقعاً جذابیت اصلی است، زیرا هر کدام معمولاً نماد ترسناکی هستند که راه‌های شوم بیشتری را برای تعقیب و قتل بازیکنان درمانده به ارمغان می‌آورند. اکنون برای ملاقات با The Artist، یک شخصیت اصلی از فصل Portrait of a Murder در بازی آمده و برای اجرا آماده شوید.

هر Killer in Dead by Daylight دارای پرک و مهارت‌های خاصی است که می‌توان از آنها به نفع بازیکنی استفاده کرد که آنها را کنترل می‌کند و باعث وحشت کسانی که از آنها فرار می‌کنند. قاتل بعدی در Dead by Daylight نیز ترفندهای بدی در آستین خود دارد،

با کارمینا مورا، قاتل معروف به The Artist آشنا شوید.

جدیدترین قاتل، The Artist یک شخصیت اصلی از فصل Portrait of a Murder است. نام اصلی او کارمینا مورا است و از ابرقدرت ها برای افشای فساد از طریق هنر استفاده می کند و در نهایت به خاطر آن به قتل می رسد.

کارمینا هر کجا که می رود توسط گله ای از کلاغ های قاتل تعقیب می شود و از قبر باز می گردد تا از قاتلان خود – و هر کس دیگری انتقام بگیرد. داستان او به طرز وحشتناکی شبیه به داستان شخصیت the Crow است، اگرچه هنرمند بیشتر به دنبال ایجاد وحشت و قتل است تا عدالت خواهی.

Dave Richard ، کارگردان خلاق Dead by daylight، در بیانیه‌ای مطبوعاتی درباره فصل جدید می‌نویسد: «Portrait of a Murder درDead by Daylight  که به ریشه‌هایش بازمی‌گردد: یک داستان و جهان اصیل، در راز، فانتزی تاریک و ترس.» شخصیت‌های جدید نیز منحصربه‌فرد و متنوع هستند که نماینده پایه بازیکنان ما است.

این فصل همچنین یک Survivor جدید به نام Jonah Vasquez را معرفی می کند. او یک مامور CIA است و به نوعی با قاتل جدید ارتباط خواهد داشت. نقشه جدیدی به نام The Forsaken Boneyard نیز تایید شده است و در صحرای شیلی تنظیم خواهد شد. این دقیقا همان جایی بود که The Artist به قتل رسید.

پرک های Killer

Dead by Daylight

خدمت شما به Entity بی توجه نبوده است.
هر بار که یک Survivor برای اولین بار Hook می‌شود، Grim Embrace یک توکن به دست می‌آورد.
با رسیدن به ۴ توکن، Grim Embrace فعال می شود: Entity همه Generators را به مدت ۲۰/۲۵/۳۰ ثانیه مسدود می کند. Obsession به مدت ۴ ثانیه برای شما معلوم می شود.

در شروع بازی ، ۴ قلاب Random به Scourge Hook تبدیل می شوند: Aura از Scourge Hooks به رنگ سفید برای شما آشکار می شود. هر بار که یک Survivor به یک Scourge Hook قلاب می شود، اثرات زیر اعمال می شود: Generators با بیشترین Progression منفجر می شود و فوراً ۹/۱۲/۱۵ % از پیشرفت خود را از دست می دهد و شروع به پسرفت می کند. بازماندگانی که در حال تعمیر آن ژنراتور هستند، جیغ می زنند و مکان خود را معلوم می کنند.

شما می توانید مراسمی را بر روی یکCleansed Totem انجام دهید تا آن را به عنوان یک Rekindled Totem احیا کنید. هرچه Rekindled Totem بیشتری ایجاد کنید، تأثیرات آن‌ها بیشتر می‌شود:                

۱ توتم: سرعت بهبودی تمام بازماندگان را ۲۰/۲۵/۳۰ درصد کاهش می دهد.

۲ توتم: سرعت تعمیر همه بازماندگان را ۲۰/۲۵/۳۰ درصد کاهش می دهد.

۳ توتم: سرعت بازیابی همه بازماندگان را ۲۰/۲۵/۳۰ درصد کاهش می دهد.

۴ توتم: سرعت باز شدن دروازه همه بازماندگان را ۲۰/۲۵/۳۰ درصد کاهش می دهد.

۵ توتم: همه توتم ها توسط Entity مسدود شده اند.

هنگامی که یک توتم Rekindled پاک می شود، بقایای آن توسط The Entity از بین می رود و دیگر قابلیت Rekindled شدن ندارد.

سلاح killer

Dead by Daylight

سلاح: Sharp Palette Blade (اره همونی که باهاش نقاشی می کشن)
تیغه پالت تیز سلاح اصلی هنرمند است
لبه های پوچ واقعیت، تیغه ای تیز از چاقوی پالتی که او زمانی برای نقاشی نقاشی هایش استفاده می کرد، بیرون آورد.

ability اصلی:( پرندگان عذاب )Birds of Torment

 

دکمه پاور را فشار دهید تا Birds of Torment شارژ شود.
پس از شارژ کامل، روی دکمه Attack ضربه بزنید تا یک کلاغ وحشتناک را احضار کنید.
این عمل را می توان با نگه داشتن مداوم دکمه پاور و ضربه زدن مجدد روی دکمه Attack پشت سر هم تکرار کرد.

Dire Crow:

هنگامی که حداقل یک Dire Crow احضار می شود، برای مدت زمان محدودی بیکار می ماند.
Spawn یک Dire Crow جدید، زمان Dire Crow که قبلا Spawn شده بود را افزایش می دهد.روی            دکمه Ability ضربه بزنید تا کلاغ های وحشتناک به پرواز درآیند. Dire Crow هنگام پرواز می توانند برای مسافت کوتاهی آسیب وارد کنند. این موضوع توسط مسیر پرواز Dire Crow به هنرمند نشان داده شده است. هنگامی که یک Dire Crow از مسیر پرواز عبور می کند، دیگر آسیبی وارد نمی کند، اما اکنون می تواند از هر مانعی عبور کند و از طریق غریزه قاتل، بازماندگان نزدیک را به هنرمند نشان دهد.

Swarm:

در این بخش، Dire Crow یک Swarm را در اطراف بازماندگانی که ضربه می‌زنند ایجاد می‌کنند و به هنرمند اجازه می‌دهند تا Swarm Aura را ببیند. Survivor می‌تواند با انجام عمل Repel یا با وارد شدن به Swarm ,Locker را دفع کند.
در این مدت، Swarm Aura به The Artist نشان داده نمی شود. بازمانده‌ای که Swarm می‌شود، اگر توسط Dire Crow دوم مورد ضربه قرار بگیرد، آسیب خواهد دید.

Survivors می توانند Dire Crow را با Flash light , Fire cracker، یا Flash Grenade نابود کنند.

تاریخ دقیقی برای انتشار زمان پیوستن The Artist به Dead by Daylight وجود ندارد، فصل پرتره یک قتل در نوامبر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود، بنابراین باید در روزها و هفته‌های آینده منتظر این Killer و Survivor باشیم.

Dead by Daylight در پلتفرم های Pc,Xbox,Ps4,Ps5,Android,Ios,Switch در دسترس است

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای اخبار بیشتر به این لینک بروید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x