Dying Light 1 به نینتندو سوییچ می آید

Dying Light 1 به نینتندو سوییچ می آید

 

Dying Light 1 به نینتندو سوییچ می آید ولی در حال حاضر تاریخ انتشار یا قیمتی برای آن تعیین نشده.

در جریان ارائه Dying Light 2  در Gamescom امسال ، Techland شایعات قبلی مبنی بر اینکه Dying Light به سوی Switch می رود را تأیید کرد.

در حالی که مشخص شد بازیکنان Switch نسخه Platinum Edition بازی را دریافت خواهند کرد، تاریخ انتشار مشخصی برای Dying Light اعلام نشده.

Dying Light 1 به نینتندو سوییچ می آید

به نظر نمی رسد بازیکنان بتوانند بین نسخه معمولی Dying Light و Platinum Edition بازی یکی را انتخاب کنند با این حال ، قیمت بازی بسته به اینکه روی چه پلتفرمی خریداری می شود متفاوت است.

” در Steam ، Dying Light Platinum Edition در حال حاضر با قیمت ۱۰۳ دلار به فروش می رسد ، در حالی که فروشگاه پلی استیشن این بازی را با قیمت ۵۰ دلار در اختیار پلیر های میگذارد بنابراین نمی توان قیمت بازی در Switch را پیش بینی کرد “

Dying Light Platinum Edition همچنین به صورت فیزیکی در Switch با DLC های اضافی عرضه می شود و این DLC شامل یک راهنمای بقا ، یک نقشه دو طرفه و یک بسته برچسب خواهد بود.

Dying Light 1 به نینتندو سوییچ می آید

Dying Light 1  هنوز  هم به صورت کامل توسط Techland پشتیبانی می شود، در حالی که تا تاریخ انتشار  Dying Light 2 Stay Human  چند ماه دیگر باقی مانده است.

جدیدترین بروزرسانی بازی یک رویداد جاذبه کم را اضافه کرد که در آن شهر بازی دچار یک ناهنجاری گرانشی می شود ، به بازیکنان اجازه می دهد تا بالاتر بروند و از قلاب دست و پا زدن برای زیپ کردن زامبی ها استفاده کنند.

بسته بازی Astronaut DLC نیز برای این بازی منتشر شد که لباس و سلاح های مربوط به فضا را اضافه می کرد.

Dying Light 1 به نینتندو سوییچ می آید

” در همین حال ، Dying Light 2  قرار است در ۷ دسامبر برای PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series X | S  و رایانه های شخصی منتشر شود. همراه با افشای اینکه Dying Light در حال راه اندازی است، آخرین قسمت Techland Dying 2 Know برخی از مکانیک های پارکور و مبارزه Dying Light 2 را توضیح داد “

 

با گیمریما همراه باشید و برای اطلاع  از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x