EA is Working on Black Panther New Game

EA در حال ساخت بازی یک Black Panther جدید است

بازی Black Panther به یاد Chadwick Boseman

Black Panther 3

یک اینسایدر ادعا کرده است که EA در حال کار بر روی یک بازی تک نفره جدید با محوریت Black Panther مارول است. در جریان برنامه Game Mess Mornings در Giant Bomb، جف گراب اعلام کرد که یک بازی جدید Black Panther در مراحل اولیه توسعه است. این بازی با عنوان داخلی Project Rainier، توسط یک استودیوی جدید به رهبری Kevin Stephens، رئیس سابق Monolith ساخته خواهد شد. EA این بازی را با همکاری دیزنی منتشر خواهد کرد.

به گفته گراب، عنوان جدید یک «بازی بزرگ جهان باز برای Black Panther » خواهد بود که در آن پلیر ها چالش‌های تبدیل شدن به ابرقهرمان داستان را بر عهده می‌گیرند. اگرچه این یک بازی جهان باز است، اما از فرمول موفقیت‌آمیز Star Wars Jedi: Fallen Order پیروی می‌کند، با گیم‌پلی داستانی و شخصیت محور و داستانی تا حد زیادی خطی.

Black Panther 1

از آنجایی که بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، هیچ جزئیات بیشتری یا حتی تاریخ انتشاری ارائه نشده است. همچنین باید انتظار داشته باشید که این بازی Black Panther برای مدتی تا حد زیادی مخفی بماند و آن را رسانه ای نکنند.

این خبر یک انحراف قابل توجه از تمرکز قبلی EA بر عناوین لایو سرویس است که احتمالاً به دلیل تجربه شان با لایسنس بازی جنگ ستارگان است. Fallen Order ثابت کرده است که اکثر بازیکنان یک IP خاص می‌خواهند، داستان‌هایی را که در آن دنیا تجربه نکردند و خواهان شخصیت های جدید برای بازی هستند.

Wakanda For Ever

Black Panther: Wakanda Forever اولین تریلر رسمی خودش را همین چند روز پیش منتشر کرد. این تریلر که در نسخه ریمیکس آهنگ «No Woman, No Cry» باب مارلی تنظیم شده بود، نشان داد که Wakanda چگونه پس از مرگ نابهنگام پادشاه T’Challa به کار خود ادامه داد.

اگرچه هنوز دست دادن Black Panther اصلی تلخ است اما آنها باید با خطری که Wakanda و کل دنیا را تحدید میکنند مواجه شوند. Black Panther: Wakanda Forever در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) وارد سینماها می شود.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x