همکاری Hideo Kojima و Xbox تایید شد.(2022)

همکاری Hideo Kojima و Xbox تایید شد.(۲۰۲۲)

همکاری Hideo Kojima و Xbox

Hideo Kojima رسما تایید می‌کند که با Xbox برای توسعه بازی‌ای که از فناوری بازی‌های cloud Xbox استفاده می‌کند، همکاری می‌کند.

Hideo kojima and xbox

شایعاتی مبنی بر همکاری Xbox با Hideo Kojima برای انتشار یک بازی انحصاری جدید برای بیش از یک سال به گوش می رسد. با این حال، با توجه به کوهی از شایعات که همیشه Kojima را احاطه کرده اند، جدی گرفتن این شایعه دشوار بود. از نمایشگاه Xbox & Bethesda Games 2022، این شایعه اکنون قابل تایید است. Xbox رسما با Kojima همکاری می کند تا یک بازی ساخته شده بر اساس فناوری بازی ابری پلتفرم Xbox را توسعه دهد.

با ناراحتی طرفداران Xbox و Kojima، بازی در حال کار بر روی آن به طور رسمی در جریان معرفی معرفی نشد. بلکه خود Kojima در یک ویدیوی کوتاه ظاهر شد. تنها چیزی که کوجیما توانست به اشتراک بگذارد این بود که شراکت بین خود و ایکس باکس واقعی است و بازی که Kojima Productions روی آن کار می کند “با استفاده از Could” ساخته شده است.

کوجیما به غیر از تایید اینکه بازی جدید بر اساس فناوری ابری Xbox ساخته شده است، توضیحاتی بسیار کلی از پروژه ارائه می دهد. او توضیح می‌دهد که این بازی چیزی است که برای ساخت آن «مدت طولانی» منتظر بوده است و این یک «مفهومی است که قبلاً دیده نشده بود». با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که کوجیما می گوید این یک بازی «کاملاً جدید» است و بعید است که یک پروژه دنباله، اسپین آف یا مجوز دار باشد.

شاید خود کوجیما نتواند اطلاعات بیشتری در مورد پروژه خود به اشتراک بگذارد، اما چندین فاش شده قبل از Xbox & Bethesda Games Showcase 2022 آزادی بیشتری را به همراه داشت. یکی از افشاگران قابل اعتماد نام بازی Overdose را نامگذاری کرد و بعداً در گزارشی در مورد این پروژه اصرار داشت که این یک بازی ترسناک است که بازیگر سارا مارگارت کوالی در آن حضور دارد. طرفداران کوجیما به یاد دارند که کوالی نقش مادر و لاک را در Death Stranding محصول کوجیما بازی کرد.

Hideo kojima and xbox

در چیزی که به عنوان نسخه نمایشی Overdose پشت درهای بسته توصیف شد، شخصیت کوالی با چراغ قوه در راهروهای تاریک قدم زد. این تجربه به صورت سوم شخص بود و آن را از پروژه ترسناک قبلی کوجیما P.T متمایز می کرد، اگرچه شایعات دیگری نیز به گزینه اول شخص اشاره می کند. نسخه ی نمایشی در نهایت با پیام “A Hideo Kojima Game… OVERDOSE” روی صفحه به پایان رسید. هیچ عنصر بازی ابری قابل تشخیص نبود.

مطمئناً اخبار، شایعات و موارد دیگر در مورد پروژه ابری Xbox کوجیما در ماه‌های آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. چه این پروژه واقعاً بازی ترسناک Overdose باشد یا چیزی کاملاً متفاوت، این یک همکاری هیجان انگیز است که ایکس باکس به دست آورده است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

بازی های Xbox و Hideo Kojima در حال حاضر در حال توسعه است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x