Epic Games Achivement

Epic Games Achivement در راه است

Epic Games Achivement راه اندازی می شود

شکارچیان Achivement آماده باشید!

Epic Games این هفته برنامه Achivement خود را بر روی تعداد انگشت شماری از بازی های موجود در فروشگاه Epic Game عرضه می کند.  

Achivement های Epic الگو گرفته از Xbox و PlayStation برای پاداش های دیجیتالی خود است و برای هر بازی امتیاز هایی قائل میشود تا بازی کننده با جمع آوری آنها بتواند به پاداش های بازی دست پیدا کند.

Epic Games Achivement در راه است
Epic Games Achivement در راه است

در مجموع هر بازی دارای ۱۰۰۰ XP است که می توانید با انجام دادن بازی ها آنها را به دست آورید و هر دستاورد تعداد مشخصی XP می دهد و کیفیت جایزه را تعیین می کند.

در اینجا امتیاز XP ها به ترتیب آمده است:

برنز = ۵-۴۵ XP

نقره = ۵۰-۹۵ XP

طلا = ۱۰۰-۲۰۰ XP

پلاتین = ۲۵۰ XP

با کسب ۱۰۰۰ XP در یک بازی، دستاورد Platinum را برای شما فعال میشود که ۲۵۰ XP دیگر را نیز به نمایه Epic Games شما می افزاید.

تجربه به دست آمده از انجام بازی نیز مانند کاری که سونی با تروفی های پلی استیشن انجام می دهد نمایش داده میشوند.

در مورد اینکه آیا Epic Games Achivement یا سطح و پلی تایم بازیکن مزایایی برای محتوای درون بازی و یا تخفیف برای خرید دارد، باید پاسخ داد خیر، ولی احتمال میرود در آینده شاهد اضافه شدن این حالات به EPIC باشیم.

Epic Games Achivement در راه است
Epic Games Achivement در راه است

Epic Games Achivement قرار است هفته آینده در لیست بازیهای دور اول ظاهر شود، از جمله آنها میتوان به Kena: Bridge of Spirits ، Hades ، Alan Wake Remastered ، Rocket League ، Pillars of Eternity ، Zombie Army 4 و موارد دیگر اشاره کرد.

 Epic می گوید:

“ما در تلاشیم تا این ویژگی را به توسعه دهندگان بیشتری انتقال دهیم، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که Epic Achievements در بازی های مورد علاقه خود در اواخر امسال ظاهر شود”.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x