بازی F1 Manager 2022 برای تابستان امسال معرفی شد

بازی F1 Manager 2022 برای تابستان امسال معرفی شد

بزودی منتظر بازی جدید F1 Manager باشید

F1 Manager 2022

طرفداران فرمول یک می توانند در تابستان امسال، زمانی که F1 Manager 2022 متشر شد، عمیق تر در نقش یک مدیر تیم F1 غوطه ور شوند! یک شبیه سازی مدیریتی در سری مسابقات محبوب و پرطرفدار. F1 Manager 2022 روی پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و  به‌طور هم‌زمان برای PC نیز عرضه خواهد شد.

F1 Manager 2022 دارای مجوز فرمول یک و سری های توسعه فرمول ۲ و فرمول ۳ است. درگیر تحولات خودرو هفته به هفته، تعادل بودجه، خواسته های رانندگان فوق ستاره شوید و در مسابقه در مورد لاستیک، استراتژی پیت و سایر سفارشات تیم تصمیم گیری کنید.

به عنوان یک شبیه سازی مدیریتی، F1 Manager 2022 یک Career Layer با جزئیات بیشتر از حالت بسیار محبوب My Team است که Codemasters دو سال پیش با F1 2020 معرفی کرد. البته تفاوت اصلی این است که شامل مسابقات hands-on نمی شود که گیم پلی آن در هر رویداد دیده می شود.

F1 Manager 2022

همانطور که گفته شد، از آنجایی که بسیاری از هواداران جدید برای استقبال از فرمول یک آمده اند، تنش بین رانندگان یک تیم، دسیسه ها و رقابت های بسیار خاص بین دو تیم، و فشار زیاد در یک جایزه بزرگ، همگی به این کمک کرده اند آن را تبدیل به یک بازی مورد انتظار کند. جزئیات بیشتری از بازی منتشر نشده است، اما اگر بازی گزینه سفارشی سازی بیشتری بدهد، بازی را خیلی جذاب تر خواهد کرد.

F1 Manager 2022 اولین بازی ویدیویی ورزشی دارای مجوز است که توسط Frontier توسعه و منتشر شده است، که اخیراً بازی Jurassic World Evolution 2 و Elite Dangerous: Odyssey را در سال ۲۰۲۱ راه عرضه کرده است.

 

اخبار دنیای گیم را در گیمریما بخوانید

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x