FIFA 23 And NFS Announcement

EA بزودی بازی جدید Need For Speed و FIFA 23 را معرفی میکند

fifa-22-psg-players

آخرین FIFA قبل از EA Sports FC

علیرغم اینکه EA قبلا تایید کرده بود که امسال EA Play  برگزار نخواهد شد، به نظر می رسد که اعلامیه های بزرگی از استودیو ها در طول تابستان منتشر خواهد شد. بسیاری از این اعلان‌ها احتمالاً در ماه جولای منتشر می‌شوند، با افشاگری‌های بزرگ برای قسمت بعدی شایعه شده سری Need For Speed و اخبار مربوط به آخرین بازی فیفای EA در ماه آینده.

این طبق گفته تام هندرسون از Exputer که به تازگی اطلاعات جدیدی را  فاش کرده است، انتظار می‌رود EA اخبار مهمی را در مورد هر دو سری بازی خودش در ماه جولای اعلام کند، اما نه لزوما در همان زمان. هندرسون می‌گوید:

کاملاً مشخص نیست که هر بازی چه زمانی معرفی می‌شود، اما می‌دانیم که اعلامیه‌های Need for Speed و FIFAاحتمالاً در نیمه دوم ماه اعلام می‌شوند.

EA قبلاً روشن کرده است که به جای جمع کردن همه آنها برای یک ارائه بزرگ، زمانی که بازی ها آماده باشند،آنهارا اعلام خواهد کرد.

NFS

 

همانطور که گفته شد، اگر همه این گزارش ها درست باشند و همه چیز طبق برنامه پیش برود، ماه جولای ماه بسیار شلوغی برای EA خواهد بود. نه تنها Need For Speed و آخرین FIFA، بلکه همچنین رونمایی Skate 4. هفته گذشته هندرسون گزارش داد که EA تقریباً آماده است تا قسمت بعدی سری Skate را معرفی کند، دو ماه پس از اینکه فیلم آلفای بازی به صورت آنلاین پیدا شد و EA تلاش کرد تا همه را از بین ببرد.

اطلاعات کمی در مورد Need For Speed بعدی وجود دارد، اما شایعات زیادی وجود دارد که به نظر می رسد به واقعیت تبدیل شوند. به نظر می رسد فصل بعدیِ  بازی های مسابقه ای طولانی بسیار متفاوت از آنچه قبلا بوده اند خواهد بود. ترکیبی از سبک‌های فوتورئالیستی و انیمه، با شعله‌های آتش و دود که در موقعیت‌های خاص از خودرو خارج می‌شود. هنوز هیچ عنوانی تایید نشده است، اما Need For Speed Unbound به نظر یک گزینه محتمل است.

A-free-kick-in-FIFA-22-Cropped

 

در مورد فیفا، احتمالا دیگه همه میدانند که FIFA 23 آخرین باری است که EA روی این سری کار می کند. همکاری این استودیو با فدراسیون فوتبال پس از تقریبا ۳۰ سال به پایان رسیده است. در جولای ۲۰۲۳، EA اولین نگاهی به سری جدید  فوتبالی خود، EA Sports FC خواهد داشت.

اما در مورد فدارسیون فوتبال(FIFA)، طبق گزارش ها این سری ادامه خواهد داشت. رئیس فیفا این قول را داده است، اما فعلاً مشخص نیست که با کدام استودیو همکاری خواهد کرد. ۲K و Konami می توانند نامزدهای آن باشند.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x