Fortnite season 2 chapter 3

همه چیز درباره فصل ۲ Fortnite

در فصل جدید Fortnite نمیتوانید بیلد بسازید!!

فصل ۲ فورتنایت پس از یک پیش‌بینی بی‌سروصدا برای راه‌اندازی آن، از راه رسید. در Season 2: Resistance می‌بیند که Imagined Order بازگشت خود را به جزیره کامل می‌کند و از تمرین‌های عظیم برای شکستن زمین و تخلیه گروهی از نیروهای آماده برای بازگرداندن Artemis از The Seven استفاده می‌کند.

Fortnite

مکانیک های جدید

به طرز عجیبی در فصل دوم Fortnite، مکانیک بیلد کردن حذف شده است! درست است، این یعنی وقتی به شما تیر میزنند دیگه نمیتوانید سریع دور خودتون یه قلعه بسازید؛ البته فعلا، چون طبق اخبار منشتر شده این امکان از تاریخ ۲۹ مارچ(۹ فروردین) دوباره به بازی برمیگردد. ولی تا اون موقع حدودا یک هفته ای را باید بدون بیلد کردن ادامه دهید.

با این حال، برای مقابله با آن، مکانیک های جدید گیم پلی معرفی شده اند. این شامل یک سرعت تاکتیکی جدید که در انفجارها استفاده می شود، اما سریعتر از دوی سرعت معمولی است و همچنین مزایای دیگری مانند overshields برای افزایش time-to-kill و یک مکانیک جدید پریدن. از آنجایی که نمی توانید تا دیوار بسازید، اکنون می توانید از روی آنها بالا بروید و بپرید.

در حال حاضر، این حالت یک (Limited Time Mode)LTM در نظر گرفته می‌شود، اما اگر محبوبیت پیدا کند، انتظار داریم که Epic بتواند آن را بخشی از Fortnite در آینده نگه دارد.

 

بتل پس

Battle Pass فورتنایت بار دیگر دارای هشت Hero جدید است، از جمله هفت هیرو که خب هروقت که به آنها رسیدید میتوانید باز کنیدشان  و هشتمین، Marvel’s Prowler، که اسکین میان فصل امسال است. در اینجا لیست کامل شخصیت های بتل پس برای فصل ۲ را آورده ایم:

  • Tsuki 2.0
  • Gunnar
  • The Imagined
  • Kiara K.O.
  • The Origin
  • Erisa
  • Doctor Strange
  • Prowler

Prowler، یکی از دشمنان اسپایدرمن، در فصل ۲ برای IO اسلحه می گیرد و می توانید در اواخر این فصل قفل او را باز کنید. طبق معمول، Prowler با چالش‌های خود می‌آید که شاید بخواهید آنهارا تکمیل کنید تا کل ست خود را جمع کنید.

Fortnite

تغییرات مپ بازی

مانند هر فصل، فصل دوم Fortnite با تغییرات زیادی در نقشه همراه است. اصلی ترین آنها در این فصل خطوط سرزمینی جدیدی است که توسط IO یا مقاومت ایجاد شده است. وسایل نقلیه جدید مانند تانک ها و بالون های کوچک و هلیکوپترهای اصلاح شده مکان های اصلی را پر کردند و به شما نیز اطلاع می دهند که آیا آنها توسط افراد خودی یا دشمن تان اشغال شده است.

 

Fortnite season 2 chapter 3

دیگر تغییرات

برخی از بازیکنان بازی Fortnite را فقط برای دیدن و استفاده از موارد خاص کمیاب انجام می دهند. Exotics and Mythics برای فصل ۲ بازگشته‌اند و این میتواند بازی را جذاب تر بکند.

جایزه بتل پس اولیه، شمشیر Omni است، یک تبر کاملاً قابل تنظیم که می توانید هر طور که صلاح می دانید طراحی کنید. پس از باز کردن قفل آن، می‌توانید چالش‌های ویژه Omni Sword را دنبال کنید تا اسلات‌های سفارشی‌سازی به دست آورید.

 

سیزن جدید Fortnite را بازی کردید؟

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x