افتتاحیه Gamescom

خلاصه نمایش افتتاحیه Gamescom 2021

همان طور که گفته بودیم یکی از بزرگترین مراسم های گیمینگ در حال برگزاری هست که دیشب افتتاحیه اون مثل سال پیش به صورت لایو استریم اجرا شد توی این افتتاحیه Gamescom بازی های زیادی که از قبل حدس زده میشه یا تایید شده بود و بخش زیادی از اونا رو در مقاله مراسم Gamescom نزدیکه!! دیدیم معرفی و به نمایش گذاشته شدن . الان می خوایم براتون اتفاقات افتتاحیه Gamescom رو پوشش بدیم.

Saints Row

اول از ریبوت بازی Saints Row شروغ می کنیم که همونطور که تایید کرده بود جف کیلی در این مراسم تریلری از این بازی نشون داده شد و گفته شد که این اثر در ششم اسفند ماه برای کنسولهای نسل فعلی و پیشین در‌کنار پی سی عرضه خواهد شد. همچینی تیزر کوتاهی از گیمپلی هم نشون دادن ولی اگر چیز دیگه از گیم پلی این بازی نشون بدن براتون پوشش میدیم.

عناوین Saints Row به دلیل گیم پلی فوق العاده خود در جهان باز مشهور هستند که بیشتر از Grand Theft Auto از کارتون ها الهام گرفته است. این حق رای گیری در اصل GTA بود ، اما به سرعت تبدیل به جعلی از حق رای دادن شد ، از جمله-به طرز عجیبی-Mass Effect و Armageddon مایکل بی. به نظر می رسد این راه اندازی مجدد برخی از مراجع دلپذیر را حذف می کند ، اما گیم پلی اصلی را که سرگرمی را بر چیزهای احمقانه مانند “واقعیت” اولویت می دهد حفظ می کند.

Saints Row Reboot Look

به نظر می رسد لباس های عجیب و غریب ، ماشین های باحال و سلاح های پوچ فراوان وجود دارد. همچنین به نظر می رسد یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوش آمدید فرنچایز اصلی را پذیرفته است: بازیگران متنوع.

بازی در سانتو ایلسو ، شهری با الهام از جنوب غربی آمریکا ، اتفاق می افتد و یک تریلر CGI جاده های بیابانی کویری ، منطقه ای شبیه لاس وگاس و موارد دیگر را نشان می دهد. این داستان سه شخصیت اصلی و شخصیت اصلی شما را تنظیم می کند ، زیرا شما یک امپراتوری جنایی ایجاد می کنید و سه گروه مخالف ساکن شهر را به عهده می گیرید.

به نظر می رسد یک شرکت کننده قوی جدید در حق امتیاز Saints Row است و خوشبختانه ، ما مجبور نیستیم بیش از حد منتظر بازی باشیم.

تریلر رونمایی از ریبوت سری Saints Row در گیمزکام

Call of Duty: Vanguard

در افتتاحیه Gamescom ادامه تریلر هشت دقیقه ای از گیم پلی بخش داستانی بازی Call of Duty: Vanguard نشون دادن و صحبت های صدا پیشه اصلی این بازی Laura Bailey معروف صدا پیشه ابی در لست آف آس ۲ و کیت در گرز آف وار ۵٫

COD V Gamaplay

این اثر در ۱۴ آبان‌ماه برای تمامی پلتفرم‌های اصلی منتشر خواهد شد.

تریلری از Call of Duty: Vanguard در گیمزکام

 

Halo infinite

تریلر سینماتیک فصل اول بخش مولتی پلیر بازی هیلو اینفینیت نیز در ادامه افتتاحیه Gamescom نشان داده شد که بغد از اون تاریخ انتشار این و به مناسبت ۲۰ سالگی هیلو باندلی از ایکس باکس سری ایکس و دسته الیت مخصوص هیلو نیز معرفی شد.

۳۴۳ Industries یک تریلر سینمایی جدید از Halo Infinite را در مراسم افتتاحیه Gamescom به صورت زنده منتشر کرد. این تریلر داستان فصل ۱ بازی چند نفره Halo Infinite را معرفی می کند که در کنار کمپین Halo Infinite در ۸ دسامبر ۱۷ آذر ماه راه اندازی می شود.

در تریلر ، فرمانده اسپارتان آگرینا توضیح می دهد که معنای اسپارتانی بودن در لیست افراد تازه استخدام شده چیست. در حالی که او در حال صحبت کردن است ، تریلر دوباره نمایش داده می شود تا نشان دهد اسپارتهای اولیه در هنگام جنگ بشریت علیه پیمان قهرمانانه در برابر برخی از بروت ها ایستاده اند.

پس از تریلر در افتتاحیه Gamescom لوازم جانبی ایکس باکس با موضوع Halo Infinite در حال حاضر برای پیش خرید آماده شده است.

اولین کنترلر Xbox Elite Series 2 است. برای کسانی که قبلاً کنترلر Elite Series 2 نداشتند ، برای افرادی که دوست دارند بازی تیراندازی با گیم پد انجام دهند برعکس موس و صفحه کلید است. پاروهای پشتی استفاده سریع از ورودی هایی را که معمولاً به d-pad اختصاص داده شده اند در حین یک مبارزه آسان تر می کند.

فاش شدن دوم بسته نرم افزاری ایکس باکس با مضمون Halo Infinite بود. این بسته شامل کنسول Xbox Series X نسخه محدود ، کنترلر Xbox Series X نسخه محدود و نسخه دیجیتالی Halo Infinite است.

هر دو کنترلر Elite Series 2 و Xbox Series X بسته ۱۵ نوامبر منتشر می شوند ، بنابراین شما آنها را به موقع برای بازی Halo Infinite در ۸ دسامبر دریافت خواهید کرد. Halo Infinite قرار است برای Xbox Series X | S ، Xbox One و کامپیوتر

تریلری از Halo infinite در گیمزکام

در ادامه

در ادامه افتتاحیه Gamescom بازی هایی مثل بازی جدید لاکپشتهای نینجا TMNT: Sheerness Revenge که در در سال ۲۰۲۲ برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد معرفی شد.

تریلر معرفی بازی Marvel Midnight Sun’s از کمپانی مارول در ژانر نقش افرینی تاکتیکی نیز منتشر شد. این اثر را استدیو اسم و رسم داره Firaxis برای عرضه در مارس سال ۲۰۲۲ توسعه میدهد.

همچنین بازی جدید فوتبالی با استفاده از آنرین انجین ۵ ساخته شده که هم رایگان هست هم اینکه پرداخت درون برنامه ای ناعادلانه نداره.

تریلر بازی فوتبالی UFL

Splitgate

بازی شوتر اول شخص splitgate تا به امروز روی حالت بتا بود ولی بازم رکورد دانلود زیادی رو به رغم آورد در افتتاحیه Gamescom گفته شد از همین امروز این بازی دیگه در حالت بتا نیست و بازی با سیزن ۰ شروع شد.

DokeV

در ادامه افتتاحیه Gamescom یک بازی اکشن شوتر فانتزی با جلوه های گرافیکی خارق العاده خودش توجه های زیادی رو به خودش جلب کرد.

بازی های ویدئویی زیادی وجود دارد که در آنها موجودات را جمع آوری می کنید ، اما چیزهای زیادی شبیه DokeV نیست ، یک بازی ماجراجویی جدید جهان باز از توسعه دهنده Pearl Abyss. در عوض ، بازی ترکیبی از مجموعه ای از عناصر دیگر بازی مانند Monster Hunter ، Pokémon و حتی Splatoon به نظر می رسد.

یک تریلر چهار دقیقه ای در افتتاحیه Gamescom دنیای شلوغ شهر DokeV و چند تنظیم دیگر را به نمایش گذاشت. در سراسر آن ، بچه های کارتونی روی اسکیت بورد ، رولر و گلایدر زوم می کنند. در جنگهای آشفته با سلاح های کاملاً عجیب و رنگارنگ مبارزه کنید. و سوار موجوداتی می شوند که شبیه لاما هستند. بعلاوه ، با صدای بسیار گیرایی پشتیبانی می شود.

Pearl Abyss در ادامه در youtube جدا از افتتاحیه Gamescom توضیحات بیشتری در مورد DokeV دادن:

‘DokeV موجودی است که در حال جمع آوری اکشن و ماجراجویی جهان باز از Pearl Abyss است که پر از داستانهای جذاب است و در دنیایی منحصر به فرد و پر جنب و جوش تنظیم شده است. با دوکبی ، موجودات عجیب و غریب آشنا شوید که در کنار انسان ها زندگی می کنند و رویاهای افراد را تشویق می کنند که از آنها قدرت می گیرند. دنیای زرق و برق دار و رنگارنگ DokeV مملو از فعالیت ها ، داستان ها و تجربیات است ، بنابراین آماده دوستی با هزاران دوکبی شوید ، ماجراجویی را آغاز کرده و جهان را تکان دهید!

چه کسی می داند ، آنها ممکن است در اطراف شما رقص کنند ، حتی در حال حاضر!’

تریلری از DokeV در گیمزکام

Horizon: Forbidden West

همین طور در افتتاحیه Gamescom با سوپرایزی صحبت هایی پیرامون Horizon: Forbidden West شد که تاریخ انتشار این بازی مشخص شد که این بازی در تاریخ بهمن‌ ماه این اثر اکشن ادونچر به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ و ۵ عرضه می‌شود.

همچنین از عرضه آپدیت نسل جدید Horizon zero dawn گفته شد که این آپدیت شامل نسخه ۴k 60 fps این بازی است.

 

CrossfireX

تریلر جدیدی نیز از بازی CrossfireX به صورت سوپرایزی نشان داده شد اما توضیحی یا تاریخ انتشاری از این بازی گفته نشد و هنوز هم طرفداران خودش رو منتظر نگه داشت

Outlast Trials

در ادامه افتتاحیه Gamescom از این اثر ترسناک چند نفره تریلری نشون دادن و صحبت هایی داشتن بر سر اینکه چجوری این بازی به صورت چند نفره انجام میشه و توضیحاتی از سیستم دشمن شما در این بازی ترسناک دادند.

 

Far Cry 6

در ادامه افتتاحیه Gamescom میرسیم به یکی از مهمترین اتفاقاتی که منتظرش بودیم تریلر جدید از بخش داشتانی این بازی و این تریلر طبق همیشه به طرز بسیار عالی مهمترین المان بازی far cry که شخصیت دشمن این بازی ها هست تمرکز زیادی داشت و همه رو دو چندان منتظر این بازی کرد. نمیشه از گیم پلی جذابشم نگفت.

Far Cry 6 قرار است در کمتر از دو ماه دیگر منتشر شود و ما در رویداد افتتاحیه Gamescom نگاه تازه ای به بازی داشتیم. ارائه شامل اولین تریلر داستان بود ، اطلاعات بیشتری در مورد درگیری که یارا را آزار می دهد و نقشی که دیکتاتور وحشی آنتون کاستیا (جیانکارلو اسپوسیتیو) در آن ایفا می کند ، به ما می دهد. این تریلر نشان می دهد که آنتون و پسرش دیه گو (آنتونی گونزالز) با یک خبرنگار خبری مصاحبه می کنند که از آنتون در مورد گذشته جنجالی اش انتقاد می کند.

در تریلر که در افتتاحیه Gamescom نشون داده سپس به گروهی از انقلابیون می پردازد که علیه آنتون و رژیم او قیام می کنند و از انواع سلاح های به ظاهر بداهه استفاده می کنند. ما همچنین یک خط دیالوگ انتخابی خاص از آنتون می شنویم که به نظر می رسد ایده های او را خلاصه می کند. آنتون به پسرش می گوید: “شیرها وجود دارند. بره ها وجود دارند. حکومت کنید ، یا تحت سلطه باشید. شما یک شیر هستید. و ما بره های پادشاه را می خوریم.”

Far Cry 6 قرار است در ۷ اکتبر برای Xbox Series X | S ، Xbox One ، PS4 ، PS5 ، PC ، Stadia و Amazon Luna منتشر شود. این بازی بازگشت قهرمان صدا ، دنی روجاس ، پس از بازی به عنوان معاون ناشناس در Far Cry 5 را نشان می دهد و سگ پای چرخی Chorizo جذاب ترین موجود موجود است.

تریلری از Far Cry 6 در گیمزکام

Star Wars: The Skywalker Saga

تریلر گیمپلی جدید بازی لگو Star Wars: The Skywalker Saga هم در ادامه همون طور که جف کیلی گفته بود نشون داده شد و گرافیک این بازی بسیار چشمگیر بود این بازی بهار ۲۰۲۲ برای تمامی پلتفرم منتشر میگردد

ما چیزهای زیادی درباره Lego Star Wars: The Skywalker Saga نشنیده ایم ، زیرا TT Games آن را در آوریل به طور نامحدود به تاخیر انداخت. در رویداد افتتاحیه Gamescom ، استودیو و ناشر Warner Bros. Interactive Entertainment تریلر جدیدی را به نمایش گذاشتند که طنز بی احترام ، شوخی ها و جلوه های بصری زیبا را در بر می گیرد.

SWNJ Trailer

در ادامه

در ادامه این افتتاحیه Gamescom تریلر های دیکه ای از بازی های دیگه نشون داده شد

تاریخ عرضه بازی Sifu مشخص شد این عنوان رزمی سیزدهم بهمن ماه برای کنسول‌های پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود

تریلری جدید کمپین بازی Age of Empires 4 از بخش خیزش مسکو این اثر استراژیک ریل تایم در ششم آبان‌ ماه برای پی سی و گیم پس‌منتشر خواهد شد

کراس‌ اور Jungle Book و بازی محبوب Fall Guys هم در ادامه این افتتاحیه Gamescom بود سازندگان با انتشار تریلر فوق از حضور شخصیت‌های “کتاب جنگل” در جدیدترین ایونت بازی Fall Guys صحبت کردند که شامل اسکین شخصیت‌های محبوب این برند می‌شود

Death Stranding Director’s Cut

در انتها افتتاحیه Gamescom هم در تریلری از ویژگی های جدید Death Stranding Director’s Cut گفته شد و تاریخ انتشار این بازی برای ps5 در تاریخ دوم مهرماه منتشر میشه.

Death Stranding: Director’s Cut چندین مورد و مأموریت جدید – و همچنین یک جت پک – را به نمایش گذاشته است.

یک تریلر گسترده که در مراسم افتتاحیه Gamescom نشان داده شد ، چندین ویژگی جدید را به نمایش گذاشت. اقلام جدید شامل راننده های جت پک شما است که به شما امکان سر خوردن می دهد ، منجنیق بار که به شما امکان می دهد محموله ها را به مناطق دورتر شلیک کنید ، و یک بادی بات که اکنون می تواند سام را حمل کند. یک منطقه جدید آموزش سلاح شامل رویدادهای تعقیب نمره بالا و برخوردهای مجازی است. نبردهای رئیس نیز می تواند از طریق قسمت Private Room شما بازبینی و تجدید نظر شود و تابلوهای راهنمایی معرفی شده اند.

گزینه های موسیقی و سفارشی سازی بیشتری نیز اضافه شده است و رمپ های پرش نیز اضافه شده است که به شما امکان می دهد ترفندهایی را روی دوچرخه انجام دهید. اضافه شدن پیست مسابقه قبلاً اعلام شده نیز معرفی جدیدی داشت.

ماموریت های تحویل جدید نیز اضافه شده است ، از جمله یک مرکز مبتنی بر مخفی کاری که بسیار شبیه به سطح Metal Gear (با موسیقی مناسب) است. ما همچنین یک تیزر کنجکاو برای آنچه در منطقه زیر آب به نظر می رسد با یک نهنگ خطرناک دریافت کردیم.

Death Stranding: Director’s Cut در ماه سپتامبر در راه است و همه چیز را از ارتقاء عملکرد ، مبارزه به روز شده و موارد جدید به کار می گیرد و Kojima Productions همچنین وعده داده است که این سیستم اجتماعی را گسترش می دهد. در واقع ، برای اولین بار به اندازه کافی مطالب جدید اضافه می کند که حتی سازنده آن نیز با عنوان “Director’s Cut” موافق نیست.

DSDC Trailer

این بود افتتاحیه Gamescom امیدوارم از این مقاله خوشتون اومده باشه نظراتتون رو حتما در مورد افتتاحیه Gamescom برامون بنویسید که به ما خیلی انرژی میده پس حتما ما رو حمایت کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x