Gotham Knights در مراسم Summer Game Fest حضور داره

رونمایی ویژه از Gotham Knights در Summer Game Fest

Gotham Knights

Summer Game Fest هفته آینده آغاز می‌شود و این بین هی اطلاعات بیشتری لو میره که قراره انتظار چه چیز هایی رو در این جشنواره باید داشته باشیم. اوایل این هفته، Summer Game Fest فهرست بلندبالایی از شرکای خود از جمله EA و Capcom و Square Enix و Bandai Namco و همچنین Warner Bros، صاحبان DC Comics و منتشر کننده Gotham Knights را معرفی کرد که یکی از بازی های آینده آنها خواهد بود و احتمالا از اولین بازی هایی که قرار است هفته بعد معرفی شود.

به گفته خود Geoff Keighley، مراسم Summer Game Fest پنج شنبه آینده، ۹ جون (۱۹ خرداد)،رونمایی کاملاً جدیدی برای Gotham Knights را ارائه خواهد کرد. متاسفانه هیچ جزئیات دیگری اعلام نشده است، اما امیدواریم این بار اطلاعات بدرد بخوری به ما بدهند.

Gotham Knights

اخیراً یک تریلر ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Gotham Knights  منتشر شده است که توانایی‌های Red Hood و Nightwing را معرفی میکند. Nightwing یک گلایدر خواهد داشت که می تواند با آن در اطراف پرواز کند، در حالی که Red Hood از توانایی “Mystical Leap” خود برای پرتاب کردن خودش به آسمان استفاده می کند. اینطوری راحت میتونه از روی سقف ساختمون ها این ور اون ور بره.

به طور عجیبی، پیستول های کشنده Red hood برای استفاده از مهمات “غیر کشنده” تغییر کرده اند، اگرچه گاهی اوقات هنوز هم می توانند کاری میخوان رو بکنند. استیک های Nightwing می توانند یک Elemental Shock را آزاد کنند که از زره رد میشود یا دشمنان را در جای خود منجمد می کند و آنها را در برابر حملات فیزیکی آسیب پذیر می کند.

Gotham Knights

Batgirl از Gotham Knights نیز به کانون جنجال ها در مورد داستان گذشته اش تبدیل شده است. توضیحات بازی Batgirl نشان داد که بهبودی او از آسیب‌های ناتوان‌کننده نتیجه «نیروی اراده» او است، که از قرار حرکتی غیر اخلاقی در قبال افراد معلول بوده است. Patrick Redding، مدیر خلاقیت، این نگرانی‌ها را برطرف کرد و توضیحات درون بازی را تغییر داد و گفت که او واقعاً از طریق “آموزش و توانبخشی” بهبود یافته است.

Gotham Knights در ۲۵ اکتبر(۳ آبان ۱۴۰۱) برای PC و کنسول های نسل فعلی (به استثنای سوییچ) عرضه می شود.

 

بیشتر بخوانید: اخبار بیشتر دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x