سریال Twisted Metal به زودی می اید! (۲۰۲۲)

سریال Twisted Metal به زودی می اید!

سری Twisted Metal کم کم در حال جمع شدن است و بالاخره در Peacock خانه ای پیدا کرده است.

سرویس استریم NBC Universal اعلام کرد که اقتباس بازی ویدیویی در سرویس خود قرار خواهد گرفت که در حال حاضر تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

جف فراست، رئیس استودیوی تلویزیونی سونی پیکچرز و جیسون کلودفلتر، رئیس مشترک، می‌گویند: «ما از اینکه اولین سریال ما با دوستان خوبمان در Peacock با شرکای شگفت‌انگیزمان در Electric Avenue، Universal Television و همکاران در PlayStation Productions بسیار هیجان‌زده هستیم.

استودیو تلویزیون سونی پیکچرز. “مایکل جاناتان اسمیت و رت و پل به طرز مبتکرانه ای این کمدی پر اکشن را زنده کرده اند و ما بسیار خوش شانس هستیم که آنتونی را در مرکز نمایش داریم. ما مشتاقانه منتظریم که این تیم باورنکردنی تماشاگران را با این مفهوم پیچیده و مبتکرانه منفجر کند.” “

آنتونی مکی در این سریال که سال گذشته اعلام شد بازی خواهد کرد.

قهرمان MCU برای سریال اکشن/کمدی آینده به جای یک شیردوست قدم می‌گذارد و نقش یک شخصیت کاملاً جدید را بازی می‌کند.

Twisted Metal

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، مکی نقش جان دو را بازی خواهد کرد، “یک شیرفروش باهوش که به همان سرعتی که رانندگی می کند صحبت می کند.” “جان بدون خاطره ای از گذشته خود، یک بار در زندگی فرصتی برای تحقق آرزوی خود برای یافتن جامعه پیدا می کند، اما تنها در صورتی که بتواند از هجوم نبردهای وحشیانه خودروها جان سالم به در ببرد.”

مکی همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار رت ریس و پل ورنیک و ویل آرنت و مارچ فورمن از Electric Avenue – که اخیراً فیلم Murderville نتفلیکس را تهیه کرده است، ایفای نقش خواهد کرد.

اقتباس لایو اکشن Twisted Metal با همکاری Sony Pictures Television، Playstation Productions و Universal Television ساخته شده است.

مایکل جاناتان اسمیت از کوبرا کای نویسنده، تهیه کننده اجرایی و مجری این سریال نیم ساعته خواهد بود.

سریال دنبال کسی است که خواهان زندگی بهتر است.

با این حال، تنها راه برای رسیدن به آن، تحویل یک بسته در سراسر یک زمین بایر است. آنها از کمک یک دزد ماشین برخوردار خواهند شد و با غارتگرانی روبرو می شوند که به دنبال خشن کردن آنها در جاده آزاد هستند. و یکی از این غارتگران به عنوان یک دلقک دیوانه توصیف می شود که یک کامیون بستنی بسیار آشنا رانندگی می کند. درست است، Sweet Tooth در آن خواهد بود.

اسد قزلباش، رئیس پلی استیشن پروداکشنز گفت: «Twisted Metal یکی از محبوب ترین فرنچایزهای پلی استیشن است.

ما خوشحالیم که چنین تیم خلاق و شرکای شگفت انگیزی داریم که با هم کار می کنند و شور و اشتیاق زیادی برای این ملک نمادین دارند. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران ببینند ما برای آنها چه برنامه ای داریم.”

در حال حاضر، تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما انتظار می رود در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x