بازسازی Black Mesa' Half-Life' در حال بازسازی است.(2022)

بازسازی Black Mesa’ Half-Life’ در حال بازسازی است.(۲۰۲۲)

Half Life

Black Mesa یک بازسازی Half-Life توسط طرفداران است که تکمیل آن ۱۶ سال طول کشید و اکنون این بازسازی خود دوباره در حال بازسازی است، اما در موتور اصلی.

half life

برای بسیاری از گیمرهای مسن تر، Half-Life موضوعی خواهد بود که هم شادی و هم ناامیدی را برمی انگیزد. Joy به دلیل داستان و گیم پلی خلاقانه آن. ناراحتی زیرا این یک سری بازی ویدیویی است که هرگز وارد سومی نشد. برای طرفداران، پایان DLC “Episode Two” بیش از حد سخت بود که ادامه آن وجود نداشت. در حالی که متأسفانه هیچ «تریکوئل» وجود نداشت، حداقل یک بازسازی Black Mesa وجود داشت که کلاسیک اصلی را انتخاب کرد و آن را اصلاح کرد تا آن را وارد دوره مدرن کند. و اکنون آن بازسازی خود در حال بازسازی است.

در گزارش اخیر PC Gamer، توسعه‌دهنده‌ای که خود را Lamba Team می‌نامد در حال کار بر روی یک مود برای Half-Life است که اساساً تصویری دوباره از Black Mesa است، فقط در موتور اصلی بازی انجام می‌شود. با توجه به اینکه Black Mesa ساخته شده توسط طرفداران در حال حاضر یک بازسازی است، کمی گیج کننده به نظر می رسد. اما این پروژه، با توجه به توضیحات روی ModDB، قصد دارد با بافت‌ها و محیط‌های دقیق‌تر و “فشار دادن محدودیت‌های” موتور GoldSrc، ظاهر جدیدی به نسخه ۱۹۹۸ بدهد. پس می توان ادعا کرد که این بیشتر یک «دیمیک» است تا یک بازسازی.

۱۶ سال طول کشید تا یک نسخه کامل منتشر شود، و با برکت Valve، Black Mesa چیزهای زیادی را در مورد Half-Life تغییر داد. جدا از به‌روزرسانی قابل توجهی که در بخش بصری به وجود آمد، بسیاری از محیط‌ها را نیز بهینه‌سازی کرد و بهبودهای چشمگیری را در بخش Xen بیگانه از بازی ایجاد کرد، که بسیاری از طرفداران احساس می‌کنند که نسخه اصلی کمی پایین می‌آید.

همانطور که در موتور منبع ساخته شد، بلک مسا توانست مکانیک Half-Life 2 مانند دستکاری اشیاء در جهان را به کار گیرد. تیمی که پشت بازسازی اصلی قرار داشت توانست به همه اینها دست یابد و در عین حال جوهره اصلی بازی کلاسیک را حفظ کرد.

half life

DLC Black Mesa ‘Blue Shift’ نیز قرار است در مقطعی منتشر شود، با اسکرین شات ها و یک کلیپ کوتاه در ماه گذشته نمایش داده شد. طرفداران نسخه اصلی، الحاقات رسمی Half-Life را به یاد خواهند آورد، و به نظر می‌رسد که بازسازی آن مشتاق است هر دو “Blue Shift” را که بازیکنان را به عهده گرفتن نقش یک نگهبان امنیتی در تاسیسات و “نیروی مخالف” احترام بگذارد. از دیدگاه یک تفنگدار دریایی که گوردون فریمن را شکار می کند.

به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین بازی‌های FPS که تا کنون ساخته شده است، با بازی‌هایی مانند Doom و Quake، دیدن طرفداران و مددرهایی که همچنان به دنبال حفظ Half-Life در کانون توجه هستند، جالب است. در حال حاضر، تاریخ انتشاری برای بازسازی Black Mesa وجود ندارد، اما در حال حاضر یک نسخه نمایشی در دسترس است و تیم به دنبال هر کسی است که بتواند در پروژه کمک کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Half-Life در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و برای PC و PS2 در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x