عرضه ی Horizon Forbidden West تا سال 2022 عقب افتاد

عرضه ی Horizon Forbidden West تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاد

Horizon Forbidden West

عرضه ی Horizon Forbidden West تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاد

 

در اوایل سال جاری ، سونی نگاه گسترده ای به ادامه داستان Aloy با Horizon Forbidden West داشت ، اما چالش covid19 بسیاری را به این فکر می انداخت که آیا امسال دنباله آن را خواهیم دید. به دنبال شایعاتی که در پی گمانه زنی های بعدی مطرح شد ، عرضه ی Horizon Forbidden West تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاد.

بر اساس گزارش جدیدی از بلومبرگ ، داستان جهان باز Aloy قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ ادامه یابد ، اگرچه تاریخ دقیقی در حال حاضر مشخص نشده است.

طبق گفته این سایت پس از اظهارات قبلی Hermen Hulst از پلی استیشن مبنی بر اینکه این بازی هنوز در راه انتشار تعطیلات در ماه ژوئن است ، خبر تعویق از سوی شخصی ناشناس منتشر شد و مورد تایید قرار گرفت. 

Game Informer با سونی تماس گرفته است تا جویای روند انتشار بازی شود اما خبر موثق و دقیقی از سوی سونی منتشر نشده است.

هنگامی که Horizon Zero Dawn برای اولین بار بر روی پلی استیشن ۴ منتشر شد ، یک انقلاب برای جامعه PS بودُ طبیعت دوگانه این با فناوری آینده نگر در جامعه ای قبیله ایُ موازی با جهان کنونی، این نسخه را تبدیل به یک بازی منحصر به فرد کرد. با وعده ماجراجویی های بیشتر در Forbidden West، دنیای بزرگتر برای گم شدن و روش های جدید برای تسلط بر مبارزه و تقویت مهارت های Aloy، گوریلا گیمز قصد دارد آنچه را که بسیاری از اولین ماجراجویی دوست داشتند را حفظ کند و آن را حتی بهتر کند و بهبود ببخشد .

 

برای پیگیری اخبار Horizon Forbidden West و اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم، روی اخبار کلیک کنید

 

با گیمریما همراه باشید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x