Avengers

بازی های جدید گیم پس از سوپرایز Avengers تا انتشار Back 4 Blood

این ماه back 4 blood و Riftbreaker و شش بازی دیگر به بازی های گیم پس اضافه می شوند اما اول بریم سراغ سوپرایز ماکروسافت که اول این ماه به ما خبرش رو رسوند اینکه بازی Marvel Avengers و Scarlet Nexus به صورت یک سوپرایز به بازی های گیم پس اضافه شدن.

Avengers

gp oct avengers

همون طور که در مقاله Marvel’s Avengers این هفته در Xbox Game Pass عرضه میشود  گفته بودیم بازی Marvel’s Avengers قبلا راهی کنسول ها و رایانه شخصی شده بود و حالا به زودی روی Xbox Game Pass قابل دسترسی خواهد بود. علاوه بر بازی اصلی، نسخه ی DLC جدید بازی نیز در این ورژن گنجانده شده است. و کسانی که در Xbox Series X/S بازی می کنند از ویژگی های بهینه سازی در قالب زمان بارگذاری سریعتر و نرخ فریم بالاتر برای نسل جدید برخوردار خواهند شد.

Scarlet Nexus

gp oct scarlet

بازی Scarlet Nexus دقیقا مثل Marvel’s Avengers هم در همون روز به بازی های گیم پس اضافه شد و این بازی هم شامل آپدیت نسل جدید هست که شمال رزولوشن بالا فریم ریت بالا و لودینگ های کم تر هست.

بعد از بازی Avengers و Scarlet Nexus حالا برسیم به لیست بازی های جدید مایکروسافت که در حال حاضر مجموعه جدیدی از هشت بازی را که در ماه اکتبر برای Xbox Game Pass عرضه می شوند ، معرفی کرد. Back 4 Blood، The Good Life، Totally Accurate Battle Simulator ، The Procession to Calvary ، The Visage ، Riftbreaker Ring of Pain و Destiny 2: Beyond Light همه به زودی برای Xbox Game Pass عرضه می شوند. برخی از این بازی ها برای کنسول اومده بودن و حالا برای PC میان.

همین حالا در درسترس

Totally Accurate Battle Simulator (Cloud, Console, and PC)

Totally Accurate Battle Simulator یک بازی ویدئویی شبیه ساز مبارزه با فیزیک ragdoll است که توسط Landfall Games توسعه یافته است. این یک طنز از ژانر شبیه ساز نبرد است. نسخه آلفا بازی ابتدا در سال ۲۰۱۶ برای تعداد کمی از مخاطبان عرضه شد.

October 7th

۱۵ مهر

The Procession to Calvary (Cloud, Console, and PC)

Visage (Cloud, Console, and PC)

gp oct visage

Visage یک بازی ویدئویی ترسناک روانشناختی مستقل از استودیو SadSquare است. بازیکنان در خانه ای با ساختار عجیب و غریب با سابقه ای غم انگیز ، دواین اندرسون را کنترل می کنند ، در حالی که او به کاوش در پشت سرگذشت ساکنان محلی می پردازد.

October 12th

۲۰ مهر

Back 4 Blood (Cloud, Console, and PC)

Back 4 Blood یک بازی شوتر اول شخص چند نفره است که توسط استودیو Turtle Rock توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است.

بازی Back 4 Blood مهم ترین بازی این ماه گیم پس و یکی از مورد انتظار ترین های بازی های سال هم هست که در روز اول روی گیم پس هم برای PC و Xbox در دسترس هست و قابل ذکر هم هست که این بازی کاملا کراس پلی هست و می تونید با دوستاتون از پلتفرم های دیگه بازی کنید.

gp oct b4b

همچنین باز هم در مورد Back 4 Blood:

بازی Back 4 Blood گلد شد

Destiny 2: Beyond Light (PC)

gp oct destiny

Destiny 2: Beyond Light یک توسعه بزرگ برای Destiny 2 ، یک بازی ویدئویی تیرانداز اول شخص است که توسط Bungie توسعه یافته است. این بازی در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ به عنوان پنجمین گسترش Destiny 2 منتشر شد.

این بازی قبلا برای کنسول ها روی گیم پس منتشر شده بود به اضافه تمام دی ال سی های دیگر بازی Destiny 2 ولی برای PC در دسترس قرار نگرفت ولی از این به بعد این دی ال سی هم برای PC از گیم پس در دسترس هست.

October 14th

۲۲ مهر

The Riftbreaker (Cloud, PC, and Xbox Series X|S)

The Riftbreaker یک بازی پایه ساز و بقا با عناصر Action-RPG است. شما یک دانشمند/کماندو نخبه در داخل Mecha-Suit پیشرفته هستید که قادر به سفرهای شکافی بعدی است. دشمنان بیشماری را هک کنید و برش دهید. پایگاه خود را بسازید ، نمونه ها را جمع آوری کنید و برای زنده ماندن در مورد اختراعات جدید تحقیق کنید.

Ring of Pain (Cloud, Console, and PC)

October 15th

۲۳ مهر

The Good Life (Cloud, Console, and PC)

این ها تمام بازی هایی هستن که تا نیمه اول اکتبر برای گیم پس منتشر میشن.

اگر از این بازی ها مثل Avengers خوشتون اومده حتما نظراتتون رو برامون بنویسید که خیلی بهمون انرژی میده که بازم براتون اخبار بازی مثل Avengers رو از بخش کیمریما براتون پوشش بدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x